  • Date: Thu, 14 Sep 2006 18:41:58 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z aktami pewnej nastolatki

    Przemysław Płaskowicki wrote:
    [ciach]

    > Twierdzę, że jest podejrzenie demoralizacji. I twierdzę, że pozowanie

    ROTFL

    > nago przez 15-latkę nie jest rzeczą która jest dobra dla dziecka.

    DZIECKA?

    > A nie przyszło Ci do głowy, że może jak dziecko sprzedaje swoje ciało (i

    Na części? ;)

    > żeby nie było niejasności uważam, że dorosłe osoby mają prawo to robić)
    > to coś jest nie w porządku? Może jest wykorzystywana przez dorosłego, a

    A może poszła do lasu?

    > może rodzice nie sprawują nadzoru, itd. itp.

    Nadzór to sprawują obozowi kapo.

    Rodzice powinny sprawować opiekę oraz wychowywać.

    Przy czym robienie paniki z powodu aktów to zwykłe zmoherzenie.

    > Etykietkę mohera i kapusia z godnością "przyjmę na klatę". Byłem gorzej
    > nazywany przez lepszych ludzi. Wolę być moherem i kapusiem niż osobą,

    Są też tacy, to wolą owce od dziewcząt. Tylko wam wszystkim współczuć ;->

    > która w obawie przed głupimi uprzedzeniami nie przedsięweźmie czynności,

    Głupie uprzedzenia to masz właśnie ty.

    > które mogą komuś pomóc. A jeśli nic nie ma (np. dziewczyna ma 22 lata)

    "Niewinni nie muszą się obawiać władzy", tak?

    > to ani prokurator ani sąd nic jej nie zrobią -- więc nie spowoduje to
    > żadnych strat.

    Jasne. Poza "nalotem" nadgorliwych polucjantów (w odróżnieniu od
    policjantów, którzy fachowo wykonują swoją pracę), wyrabiających normę
    polowań na "pedofili". Jeśli uważasz, że to takie przyjemne, zrób na
    siebie donos, że handlujesz pirackim oprogramowaniem i masz pornografię
    dziecięcą - potem opowiesz wrażenia z "kociołka". Jak już (ewentualnie)
    odzyskasz "zabezpieczony" przez polucjantów komputer.