  • 1. Data: 2006-06-21 21:15:57
    Temat: prawo studenta
    Od: "Mnich" <m...@t...pl>

    Witam,
    czy istnieje jakies prawo, ktore reguluje termin ostatniego egzaminu,
    zaliczenia dla osob konczacych 3-letnie studnia licencjackie? Czy termin
    egzaminu na pierwsze dni lipca (5-7.07) jest zgodny z prawem? Niestety w
    moim wypadku taka sytuacja uniemozliwia dalsza edukacje, gdyz termin miedzy
    egzaminem, zlozeniem indeksu i pracy licencjackiej do dziekanatu oraz obrona
    pracy i zlozeniem dokumentow na studia wyzsze, jest zbyt krotki. Troche
    zawila sytuacja jednak dla mnie bardzo wazna. Prosze o wszelkie informacje
    Gosia

  • 2. Data: 2006-06-21 22:51:15
    Temat: Re: prawo studenta
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Mnich wrote:
> [...]
    > zawila sytuacja jednak dla mnie bardzo wazna. Prosze o wszelkie informacje

    Reguluje to regulamin studiów.
    Egzaminy mają się (zwykle) odbywać w sesji. Więc sprawdź kiedy jest
    termin sesji.
    Zaliczenia przedmiotów masz obowiązek uzyskać do końca semestru, czyli
    przed sesją. Z tym ze twój regulamin może określać to inaczej. Sprawdź
    dokładnie regulamin na twojej uczelni.

  • 3. Data: 2006-06-22 07:14:56
    Od: Robert <b...@g...pl>

    Mnich wrote:
> [...]
    > zawila sytuacja jednak dla mnie bardzo wazna. Prosze o wszelkie informacje

    iii tam, napisz do rektora prosbe o przesuniecie terminu skladania
    dokumentow, opisz sytuacje - zobaczysz co Ci odpowie.
    Ja kiedys zaczalem 1,5 miesiaca pozniej wlasnie w ten sposob.

    pzdR.

  • 4. Data: 2006-06-22 07:20:28
    Od: "Mnich" <m...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e7cih4$qhj$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Zaliczenia przedmiotów masz obowiązek uzyskać do końca semestru, czyli
    > przed sesją. Z tym ze twój regulamin może określać to inaczej. Sprawdź

    Dziekuje bardzo za informacje.