  • 1. Data: 2006-06-21 19:21:45
    Temat: Wezwanie do prokuratury
    Od: "Pros37" <p...@o...eu>

    Witam

    Otrzymalem wezwanie do prokuratury, niestety odebralem 2 dni po ustalonym w
    pismie terminie przesluchania. Wezwanie jest do prokuratury odleglej o 300km od
    mojego miejsca zamieszkania, czy moge wyslac pismo polecone z prosba o
    przesluchanie w moim miescie ? Jak je skonstruowac ?

  • 2. Data: 2006-06-21 20:10:57
    Temat: Re: Wezwanie do prokuratury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pros37 [###p...@o...eu.###] napisał:

> [...]
    pismo
    > polecone z prosba o przesluchanie w moim miescie ? Jak je

    Pewnie, ze możesz wysłać. Napisz, czemu nie możesz się zgłosić i
    poproś o przesłuchanie w miejscu Twojego zamieszkania.

  • 3. Data: 2006-06-21 20:20:48
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Pros37" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojego miejsca zamieszkania, czy moge wyslac pismo polecone z prosba o
    > przesluchanie w moim miescie ? Jak je skonstruowac ?

    A w jakim charakterze?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-06-21 22:00:37
    Od: "Pros37" <p...@o...eu>

    > A w jakim charakterze?

    Podejrzanego.

  • 5. Data: 2006-06-22 09:45:06
    Od: "sch" <s...@o...pl>

    Witam. To ja się podłącze żeby nie tworzyć nowego wątku. Zostałem powiadomiony
    że musze się stawić w prokuraturze w innym mieście (w charakterze świadka). Czy
    mam prawo żądać zwrotu kosztów dojazdu? Dodam tylko że zostałem poinformowany
    telefonicznie, nie dostałem wezwania

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 6. Data: 2006-06-22 10:56:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sch wrote:
> [...]
    > mam prawo żądać zwrotu kosztów dojazdu? Dodam tylko że zostałem poinformowany

    Telefonicznie? Heh - ktoś cię w żabę chce zrobić :)

  • 7. Data: 2006-06-22 11:42:59
    Od: "sch" <s...@o...pl>

    Czy

    > Telefonicznie? Heh - ktoś cię w żabę chce zrobić :)

    Nie wydaje mi się. Numer z którego dzwonili to numer komendy policji

  • 8. Data: 2006-06-22 13:43:47
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Użytkownik sch napisał:

    > Nie wydaje mi się. Numer z którego dzwonili to numer komendy policji

    Tak czy siak wezwania takie wysyła się poleconym a nie na gębę w dodatku
    telefonicznie.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 9. Data: 2006-06-22 13:47:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sch wrote:

    > Nie wydaje mi się. Numer z którego dzwonili to numer komendy policji

    Poprawka: numer który Ci się wyświelił :)

    Kiedyś zadzwoniłem do kumpla i wyświetlił mu się numer pogotowia policji
    ;-> (potem załatali tę dziurę w tlenofonie)

  • 10. Data: 2006-06-22 14:35:39
    Od: r...@w...pl

    > powiadomiony
    > Czy
    > poinformowany

    > Nie wydaje mi się. Numer z którego dzwonili to numer komendy policji

    pewnie ktos sobie zrobił kawał fałszując wyświetlany CallerID w twoim
    telefonie, może użył jakiegoś voipa.