  • 1. Data: 2002-01-08 12:42:29
    Temat: prawo meldunkowe
    Od: "cytryna" <e...@c...pl>

    witam serdecznie!
    prawo meldunkowe - jezeli to sie w ogole tak nazywa! czy wiecie moze drodzy
    grupowicze czy jest to prawda, ze osobe ktora melduje tymczasowo w swoim m
    ieszkaniu nie mam prawa wymeldowac sama tylko za jej zgoda (czy jakas podo
    bna bzdura)albo dziewczyna ktora u mnie mieszka i zachodzi wciaze (np.) nie
    mam JA prawa jej 'wyprosic' z domu bo niby nie ma sie gdzie podziac! A moze
    wiecie gdzie sa jakies linki w tej kwestii, poszperam sobie!
    dzieki

  • 2. Data: 2002-01-09 17:15:13
    Temat: Re: prawo meldunkowe
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "cytryna" <e...@c...pl> napisał:

    >melduje tymczasowo w swoim m ieszkaniu nie mam prawa wymeldowac
    Zameldowanie jest to prawne potwierdzenie faktu zamieszkiwania danej
    osoby pod wskazanym adresem.
    1. Skoro wiec u ciebie mieszka, to powinna byc zameldowana
    2. Jesli jest zameldowana na czas przekraczajacy 2 miesiace, to byla
    potrzebna na to twoja zgoda.

    >tylko za jej zgoda
    Lub uplynie czas pobytu tymczasowego

    Artur Golański