  • 1. Data: 2002-01-08 11:04:13
    Temat: Gdzie w nwcie znajdę Dz.U - teksty
    Od: "ARIN" <a...@d...rozanka.wroc.pl>

    Na której stronie (np rzadowej lub sejmowej) znajdę teksty Dzeników Ustaw i
    Monitora Polskiego ?
    Daniela

  • 2. Data: 2002-01-08 11:30:41
    Temat: Re: Gdzie w nwcie znajdę Dz.U - teksty
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    Użytkownik "ARIN" <a...@d...rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Na której stronie (np rzadowej lub sejmowej) znajdę teksty Dzeników Ustaw
    > Monitora Polskiego ?
    > Daniela
    www.sejm.gov.pl
    Ako

  • 3. Data: 2002-01-08 12:46:38
    Od: "ARIN" <a...@d...rozanka.wroc.pl>

    Dzięki wszyskim (na grupie i na priva) za udzieloną informację !
    Dotarłam do odpowiednich Dz.U. Ale są to "suche" przepisy.
    Interesuje mnie również sposób i procedury przy załatwianiu zezwolenia na
    zakup domu(nieruchomości), chodzi o to jakie dokumenty muszę przygotować (
    np. umowę wstepną ze sprzedawcą nieruchomości czy jakieś inne formularze) i
    jak wystepować o zgodę na zakup - czy bezposrednio do ministerstwa, czy za
    posrednictwem urzedu wojewódzkiego?

    Daniela

  • 4. Data: 2002-01-08 17:43:24
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak wystepować o zgodę na zakup - czy bezposrednio do ministerstwa, czy za

    Najlepiej idź do notariusza, on ci powie .jakie dokumenty masz mu dostarczyć aby
    skutecznie zawrzeć umowę.

  • 5. Data: 2002-01-09 02:34:57
    Od: "Piotr Trociński" <m...@p...com.pl>

    ARIN <a...@d...rozanka.wroc.pl> napisał(a) w artykule
    <a1ejf3$342$1@dwarf.rozanka.wroc.pl>...
    > Na której stronie (np rzadowej lub sejmowej) znajdę teksty Dzeników
    Ustaw i
    > Monitora Polskiego ?
    > Daniela

    Polecam zerkniecie na http://prawo.portal.pl