  • 1. Data: 2002-01-08 09:33:45
    Temat: pilnie materiały o sp.jawnej
    Od: "Joanna Gorska" <j...@k...pl>

    Mam na studia do przygotowania (ok. 10 stron czcionka 14-wymagania!)
    materiału o spólce jawnej, co to jest? jak działa? i w ogole z czym to sie
    je.
    Czy ktos moze mi pomóc. szukalam w necie ale nie bardzo moge sobie poradzic.
    Z gory bardzo dziekuje.
    Pozdrawiam Joanna

  • 2. Data: 2002-01-09 20:26:26
    Temat: Re: pilnie materiały o sp.jawnej
    Od: "ross154" <r...@w...pl>

    Szukaj przede wszystkim w komentarzach (najlepiej Becka), przerzyj też
    Temidę (dostępna na Uniwerkach)