  • 1. Data: 2002-01-08 13:01:33
    Temat: palm a odliczenia od podatku dochodowego
    Od: h...@p...onet.pl (hideous)

    Witam Szanownych Grupowiczów?
    Jak w temacie. Czy ktoś się na tym zastanawiał, a może już trenował?

    --
    Pozdrowienia,
    hideous mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-01-10 00:13:28
    Temat: Re: palm a odliczenia od podatku dochodowego
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    W on czas: 8 Jan 2002 14:01:33 +0100, użytkownik
    hideous <h...@p...onet.pl> otworzył nam oczy:
    >Witam Szanownych Grupowiczów?
    >Jak w temacie. Czy ktoś się na tym zastanawiał, a może już trenował?

    jeżeli mówisz o piwie, to nie miałbym wielkich nadziei...
    ;-)

    pozdr.
    -k a m i l

    --
    suhacz3ki-at-poczta.wp.pl

    !!! ogłoszenie BEZPŁATNE :-)))
    Znajoma kupi modem. Pod linuxa = najlepiej zewnetrzny. Tanio.
    Oferty na priv (moj)

  • 3. Data: 2002-01-13 21:47:23
    Od: "Darek Lewkowski" <d...@p...fm>

    witam
    wydaje mi sie, ze powinno przejsc, przeciez to tez pomoc, na palma jest
    bardzo wiele software zarowno tego edukacyjnego, jak i do normalnej pracy.
    moim zdaniem wszystko jest ok
    pozdrawiam
    leo
    ps. w tym roku sam go bede odliczal ;-)