  • 1. Data: 2003-07-18 07:10:08
    Temat: prawo jazdy
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Jeśli sąd orzeka zakaz prowadzenia pojazdów określonego rodzaju konkretnia
    na okres 1 roku to czy konieczne będzie ponowne zdawanie egzaminów na prawo
    jazdy?

  • 2. Data: 2003-07-18 08:50:02
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "jacek" <j...@w...pl> napisał:

    >na okres 1 roku to czy konieczne będzie ponowne zdawanie egzaminów na prawo
    >jazdy?
    Jesli powyżej 1 rok, to art. 114. 1. 2.b) PoRD
    "Kontrolnemu sprawdzeniu kwalifikacji podlega osoba ubiegająca się o
    zwrot zatrzymanego prawa jazdy lub pozwolenia do kierowania tramwajem,
    którego była pozbawiona na okres przekraczający 1 rok"

    Artur Golański

  • 3. Data: 2003-07-18 13:15:40
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Dięki za odpowiedź

    Ale jest jedno małe ale kiedyś słyszałem że jeśli zostało się pozbawionym
    prawa jazdy na 12 miesięcy to wtedy nie zdawało sie egzaminów a jeśli na 1
    rok to się zdawało ponownie (bo miedzy 12 miesiącami a 1 rokiem była jakaś
    różnica). To w końcy czy muszę zdawać czy nie?