  • 1. Data: 2003-07-18 07:50:28
    Temat: Prawo autorskie - troszke dlugie, ale bardzo PILNE
    Od: Polaco <p...@w...pl>

    Witam Grupowiczow !!!

    Mam wielka prosbe. Na sobote (jutro) potrzebuje rozwiazac te 3
    problemy, nie mam si do kogo zwrocic a Wiec prosze Wasz o pomoc,
    jestescie moja ostatnia deska ratunku. Problem to napisanie:
    1. Podstawe prawna
    2. Poblemy prawne (ile ich jest, jakie sa, opisowo)
    3. Artykul i ustem Ustawy (decyzja jak to jest napisane w Ustawie)

    Te 3 punkty musza byc opisane dla kazdego z tych kazusow:

    Kazusy:
    1. Zbigniew Z. Mieszkaniec Wó?ki k/ Poznania wyhodowa? na swoim
    polu winogrona, z których otrzyma? napój alkoholowy o szczególnym
    smaku. Wspólnie z koleg? o wdzi?cznym nazwisku Koniak zg?osi? do
    Urz?du Patentowego wniosek o rejestracj? znaku towarowego KONIAK. Oce?
    stan prawny 9czy wspólne prawo dostan?) i wska? w?aoeciw? decyzj?
    Urz?du Patentowego.
    2. Zdzis?awa Z. zatrudniona na podstawie umowy i prac? w PHH
    Stopka w Poznaniu w trakcie godzin urz?dowania i korzystaj?c ze
    s?u?bowego komputera opracowa?a wyj?tkowo sprawny program komputerowy
    z zakresu ksi?gowooeci. Oce? czy Zdzis?awie Z. przys?ugiwaae b?d? prawa
    autorskie do stworzonego utworu i jakie kroki prawne nale?y podj?ae dla
    zarejestrowania prawa.
    3. Znany producent napojów mlecznych ??da zarejestrowania znaku
    towarowego BIOJOGURT dla napojów mlecznych nie zawieraj?cych ?adnych
    szczepów bakterii. Wska? jaka powinna byae decyzja Urz?du Patentowego.

    Za pomoc jestem zobowiazany. Pozdrawiam serdecznie.
    Polaco

  • 2. Data: 2003-07-18 07:55:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Polaco napisał:

    > Kazusy:
    > 1. Zbigniew Z. Mieszkaniec Wó^(3)ki k/ Poznania wyhodowa^(3) na swoim
    > polu winogrona, z których otrzyma^(3) napój alkoholowy o szczególnym
    > smaku. Wspólnie z koleg^(1) o wdzie^cznym nazwisku Koniak zg^(3)osi^(3) do
    > Urze^du Patentowego wniosek o rejestracje^ znaku towarowego KONIAK. Ocen~

    Jak bys jeszcze sobie charset ustawił na jakis ludzki...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-07-18 08:13:33
    Od: Polaco <p...@w...pl>

    On Fri, 18 Jul 2003 09:55:46 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Jak bys jeszcze sobie charset ustawi? na jakis ludzki...
    >
    > Maddy
    Oj, przepraszam wszystkich, nie zalwazylem. Jak potrzebujecie
    to moge jeszcze raz przepisac bez polskich znakow, ale pomozcie,
    naprawde jest mi to potrzebne.

    Pozdrawiam
    Polaco

  • 4. Data: 2003-07-18 09:43:11
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    Polaco chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Za pomoc jestem zobowiazany. Pozdrawiam serdecznie.

    Czy to Twoja praca domowa?

    Pozdrawiam
    stern

  • 5. Data: 2003-07-18 09:59:20
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Polaco p...@w...pl popelnil nastepujaca wiadomosc
    1asXPwKzWtKFzJHxIC9D7HhIMVo=@4ax.com:

    Nie tylko on ;)))

    > Oj, przepraszam wszystkich, nie zalwazylem. Jak potrzebujecie
    > to moge jeszcze raz przepisac bez polskich znakow, ale pomozcie,
    > naprawde jest mi to potrzebne.

    To efekt przeklejania, co? ;))

    --
    Olgierd

  • 6. Data: 2003-07-18 11:58:52
    Od: Polaco <p...@w...pl>

    On Fri, 18 Jul 2003 11:59:20 +0200, "Olgierd" <c...@w...pl>
    wrote:

    >To efekt przeklejania, co? ;))
    Niestety tak to jest jak sie czlowiek spieszy i ma juz czesc w
    Wordzie :)

    Pozdrawiam
    Polaco