  • 1. Data: 2003-07-18 07:06:03
    Temat: sprawa o zadośćuczynienie
    Od: "arras" <a...@o...pl>

    Czy ktoś z Was spotkał sie z takim problemem ewentualnie doradzi mi jak
    postąpić.

    Na początku lipca miałęm kontrole Policji w kawiarence internetowej. Policja
    zakwestionowała legalność licencji na 3 komputerach, zatrzymali je do
    wyjaśnienia. Wg licencji Ms Windows oraz pracownika firmy BSA jak również
    prawnika reprezentującego BSA nie naruszona praw licencyjnych. Czekam teraz
    az przyjedzie jakiś biegły i wyjaśni sprawe i podważy decyzje niedouczonego
    policjanta. Zastanawiam sie czy po tym fakcie podać policje w do śadu o
    zadośćuczynienie za czas który przetrzymywała komputry, oraz za straty które
    ponieśliśmy przez na wizerunku firmy. Sprawa jest tez na tyle ciekawa ze w
    tej miejscowasci dzie zatrzymano komputery odziałamy dopiero od roku
    (sprzedajaemy komputery prowadzimy kawiarenke internetową, serwis) Inne
    firmy maja lepsze kontakty z Policja jaj my.

  • 2. Data: 2003-07-18 07:57:10
    Temat: Re: sprawa o zadośćuczynienie
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Jeśli uważasz że w wyniku nieprawidłowych decyzji poniosłeś straty i masz
    wole do dochodzenia swoich praw to jak najszybciej powinieneś złożyć sprawę.
    Dostałeś z prokuratury zatwierdzenie przeszukania i zatrzymaniu rzeczy?

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 3. Data: 2003-07-18 08:10:34
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Art. 217. § 3. .......... Osobie tej należy doręczyć, w terminie 7 dni od
    zatrzymania rzeczy, postanowienie sądu lub prokuratora w przedmiocie
    zatwierdzenia tej czynności.

  • 4. Data: 2003-07-18 08:19:05
    Od: "arras" <a...@o...pl>

    Wiem o tym ale narazie chce zakwestionować samo zatrzymanie ze było
    nieuzasadnione

  • 5. Data: 2003-07-18 16:25:28
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Stan_Z wrote:
    > Art. 217. § 3. .......... Osobie tej należy doręczyć, w terminie 7
    > dni od zatrzymania rzeczy, postanowienie sądu lub prokuratora w
    > przedmiocie zatwierdzenia tej czynności.

    Nieaktualne. Bylo przeciez duza nowelizacja k.p.k.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 6. Data: 2003-07-18 16:50:14
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Racja przyznaje się bez bicia teraz trzeba wystąpić o taki papierek i
    dostaje się go po 14 dniach od dokonania czynności przeszukania i
    zatrzymania rzeczy