  • 1. Data: 2004-08-31 12:53:29
    Temat: prawo informatyczne
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Mam nastepujace problem, wyslalem z mojej firmy do innej firmy nazwijmy ja X
    email z zalacznikiem 5 MB w ktorym byly pwne akomumentu dotyczace wspolpracy
    obu firm. I teraz firma X uwaza ze wyslalem za duzy zalacznik i ze zostala
    zapchana skrzynka i cos sie popsulo z Outlookiem (programem do sciagania
    e-maili). Wezwali Informatyka z odrebnej firmy aby usunal problem i tymi
    kosztami zamiarzaja obciazyc moja firme.

    Mnie sie wydaje ze problem tu jest w konfiguracji serwera pocztowego w fimie
    X, jesli maja problem z odebraniem zalacznika 5 MB to nalezy poprosic
    administratora aby zmiejszyl ograniczenie na przesylanie zalacznikow do np.
    2 MB. A jesli ja przesylam zalcznik 5 MB to nie powinien do nich dosjc a ja
    dostale email zwrotny ze nie dotarl.

    Czy w takim przypadku, moja firma powinna poniesc koszt naprawy zwiazanego z
    zapchaniem szkrzynki pocztowej w firmie X?

    dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-31 13:02:09
    Temat: Re: prawo informatyczne
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik piotr napisał:

    > Czy w takim przypadku, moja firma powinna poniesc koszt naprawy zwiazanego z
    > zapchaniem szkrzynki pocztowej w firmie X?

    ROTFL , LOL BUAHAHAHAA ... Czy ludzie z tamtej firmy to
    radiomaryjowcy , czy jak ... bo to tylko ponoć słuchacze tej stacji są
    tak popieprzeni ...

    Chłopie ... jesteś niereformowalny ... Ustawiłeś za dużą prędkość
    transferu i przed ich ołtlókiem twój wielki mail nie wyhamował i
    rozpier&*%*( im połowę układów w mechaniźmie wpuszczającym maile ...

    ROTFL ... Zaproponuj "przeciwnikowi" co by się jednak rozmyślił i nie
    zamieniał z własnym ... na głowy ...

    Nic nie mogą ci zrobić ...
    FORWARD NA PRHN poszedł ...
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX *PMS Edition*

  • 3. Data: 2004-08-31 13:02:20
    Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > e-maili). Wezwali Informatyka z odrebnej firmy aby usunal problem i tymi
    > kosztami zamiarzaja obciazyc moja firme.

    :-))))) Mogli tez przerwac pobieranie i usunac Twoja wiadomosc z serwera.
    Pozdrowienia
    Magda

  • 4. Data: 2004-08-31 13:09:56
    Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wezwali Informatyka z odrebnej firmy aby usunal problem i tymi
    > kosztami zamiarzaja obciazyc moja firme.

    A gdzie ta firma? Nie chca jeszcze jednego informatyka do usuwania problemow
    :-))))
    Napisz na ile ich skasowal, bo dostrzeglam wlasnie przed soba swietlana
    przyszlosc :-))
    Magda

  • 5. Data: 2004-08-31 13:12:04
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    problemow
    > :-))))
    > Napisz na ile ich skasowal, bo dostrzeglam wlasnie przed soba swietlana

    szukam regulacji prawnej mowiacej ze to nie moj problem, aby nie pokrywac
    kosztow

  • 6. Data: 2004-08-31 13:18:53
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik piotr napisał:

    > szukam regulacji prawnej mowiacej ze to nie moj problem, aby nie pokrywac
    > kosztow

    KLepiej poszukaj regulacji prawnej , że to twój problem ...
    Gdyby prawo było pisane jak chcesz ... a zresztą ... to mi zachacza o ...

  • 7. Data: 2004-08-31 13:58:45
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > KLepiej poszukaj regulacji prawnej , że to twój problem ...
    > Gdyby prawo było pisane jak chcesz ... a zresztą ... to mi zachacza o ...

    nie rozumiem Cie, potrzebuje pomocy w tej kwestji

  • 8. Data: 2004-08-31 14:33:14
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 15:58, na pl.soc.prawo, piotr napisał(a):

    > nie rozumiem Cie, potrzebuje pomocy w tej kwestji

    No Stasio P. wskazał Ci aby to właśnie firma która żąda od Ciebie "pokrycia
    kosztów naprawy" wskazała podstawę prawną byś to pokrył.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 9. Data: 2004-08-31 14:36:25
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 15:09, na pl.soc.prawo, magda napisał(a):

> [...]
    > :-))))
    > Napisz na ile ich skasowal, bo dostrzeglam wlasnie przed soba swietlana

    Jeżeli masz na myśli swoją osobę - to nie sądzę byś była _dobrym_
    informatykiem - bez urazy.
    Ot zwykłego ołtluka nie potrafisz skonfigurować - chyba że masz taki nawał
    pracy że ie masz czasu tego zrobić.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 10. Data: 2004-08-31 14:43:45
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Jeżeli masz na myśli swoją osobę - to nie sądzę byś była _dobrym_
    > informatykiem - bez urazy.
    > Ot zwykłego ołtluka nie potrafisz skonfigurować - chyba że masz taki nawał
    > pracy że ie masz czasu tego zrobić.

    nie to akurat nie ja tu wystepyje w roli informatyka i nie ja tez bede to
    naprawial, a moze i mam nawal pracy