  • 11. Data: 2004-08-31 14:44:27
    Temat: Re: prawo informatyczne
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Jeżeli masz na myśli swoją osobę - to nie sądzę byś była _dobrym_
    > informatykiem - bez urazy.
    > Ot zwykłego ołtluka nie potrafisz skonfigurować - chyba że masz taki nawał
    > pracy że ie masz czasu tego zrobić.

    alez ten narod polski, jest wszystkiego sie czepia, a czlowiekowi nie
    odpowiedza na pytanie

  • 12. Data: 2004-08-31 15:03:19
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 16:43, na pl.soc.prawo, piotr napisał(a):

    > nie to akurat nie ja tu wystepyje w roli informatyka i nie ja tez bede to
    > naprawial, a moze i mam nawal pracy

    Czy Ty widzisz na czyj post ja odpisywałem?
    Jeżeli nie widzisz to .... nie dziwię się że tamta firma chce podreperować
    swoje finanse - ma szansę.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-08-31 15:14:12
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 14:53:29 +0200, piotr naskrobał(a):

> [...]
    > e-maili). Wezwali Informatyka z odrebnej firmy aby usunal problem i tymi
    > kosztami zamiarzaja obciazyc moja firme.
    >
    > Mnie sie wydaje ze problem tu jest w konfiguracji serwera pocztowego w fimie
    > X, jesli maja problem z odebraniem zalacznika 5 MB to nalezy poprosic
    > administratora aby zmiejszyl ograniczenie na przesylanie zalacznikow do np.
    > 2 MB. A jesli ja przesylam zalcznik 5 MB to nie powinien do nich dosjc a ja
    > dostale email zwrotny ze nie dotarl.
    >
    > Czy w takim przypadku, moja firma powinna poniesc koszt naprawy zwiazanego z
    > zapchaniem szkrzynki pocztowej w firmie X?

    Sprawa jest tak absurdalana że ROFL to za mało. Pseudoinformatycy do
    rozwiązania pseduproblemów :) ciekawi mnie tylko kto śmiał za 'roziwązanie'
    tego problemu w ogóle wystawić fakturę bo to mi podchodzi pod wyłudzenie :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-08-31 15:22:45
    Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Jeżeli masz na myśli swoją osobę - to nie sądzę byś była _dobrym_
    > informatykiem - bez urazy.
    > Ot zwykłego ołtluka nie potrafisz skonfigurować - chyba że masz taki nawał
    > pracy że ie masz czasu tego zrobić.

    Hmmm. Pisze z komputera firmowego. Moja firma korzysta ze specjalistycznych
    programow i w zasadzie wszystko dopasowane jest do potrzeb firmy, wlacznie z
    programem pocztowym. Korespondencja przychodzi w roznych jezykach, w
    sporadycznych przypadkach w polskim, stad np. brak polskich znakow w moich
    tekstach. Jak do tej pory nikt nie zwrocil mi uwagi na to, ze fakt ten
    przeszkadza mu w prawidlowym odczytaniu moich wypowiedzi.
    Magda

  • 15. Data: 2004-08-31 15:31:51
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 17:22, na pl.soc.prawo, magda napisał(a):

    > Hmmm. Pisze z komputera firmowego.

    A jakie to ma znaczenie?

    > Moja firma korzysta ze specjalistycznych programow i w zasadzie wszystko
    > dopasowane jest do potrzeb firmy, wlacznie z programem pocztowym.

    Z reguły pracownicy firmy pracują /na/ programach które są niezbędne do
    wykonania owej pracy. Akurat ołtluk z którego korzystasz nie jest
    *dopasowany*.

    > Korespondencja przychodzi w roznych jezykach, w sporadycznych przypadkach
    > w polskim, stad np. brak polskich znakow w moich tekstach.

    Jeżeli nie będą wykorzystywane polskie znaki diakrytyczne, to wtedy
    kodowanie /się nie włączy/ - prawda?
    Ale charset powinno się zadeklarować. Nie musze chyba wyjaśniać w jakim
    celu - przecież jesteś informatykiem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 16. Data: 2004-08-31 16:20:20
    Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl>

    > A jakie to ma znaczenie?

    Ogromne. Instalacja programow, konfiguracja, podlaczaniem sprzetu itd
    zajmuja sie administratorzy sieci i obsluga. Ja moge sobie co najwyzej
    drukarke zainstalowac, jesli poprosze o sterowniki i sie zgodza.
    Nie rozumiem cos sie tak przyczepil? Taka natura czy nie lubisz kobiet?

  • 17. Data: 2004-08-31 16:45:08
    Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl>

    Teraz zadowolony?

  • 18. Data: 2004-08-31 17:52:28
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 18:20, na pl.soc.prawo, magda napisał(a):

    > ........czy nie lubisz kobiet?

    Nie że nie lubię, wprost je kocham :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 19. Data: 2004-08-31 17:53:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 18:45, na pl.soc.prawo, magda napisał(a):

    > Teraz zadowolony?

    Prawie ;)

    Jednak nie potrzeba do tego ingerencji administratora - prawda? ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 20. Data: 2004-08-31 21:42:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004, Sebol wrote:
    [...]
    >+ Sprawa jest tak absurdalana że ROFL to za mało.

    Zgoda.

    >+ Pseudoinformatycy do
    >+ rozwiązania pseduproblemów :) ciekawi mnie tylko kto śmiał za 'roziwązanie'
    >+ tego problemu w ogóle wystawić fakturę bo to mi podchodzi pod wyłudzenie :D

    Uwazasz że "spec od telewizorów" nie ma prawa wziąć zapłaty za to że
    wymienił bezpiecznik w telewizorze ? Szczególnie jak to 75 bezpiecznik
    w tym miesiącu :> (a ZUS zapłacić trzeba ;)).
    Bo jak dla mnie to ta sama klasa "problemu": trzeba PRZYJŚĆ i STRACIĆ
    CZAS (na przyjście ;)).

    pozdrowienia, Gotfryd