  • 1. Data: 2004-08-31 12:55:35
    Temat: Procedura sądowa po złożeniu pozwu
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    Witam
    Jaka jest procedura sądu rejonowego po otrzymaniu pozwu w trybie
    przyspieszonym. A konkretnie chodzi mi o to, że pozew wysłałem pocztą,
    pozew jest w trybie przyśpieszonym i brak odpowiedzi ze strony sądu
    oznacza, że pozew został przyjęty, czy sąd odrzucając pozew z jakichś
    tam powodów informuje powoda o tym fakcie. Sąd rejonowy jest w znacznej
    odległości i chwilowo nie wybieram się tam.
    Pozdrawiam
    W.W.

  • 2. Data: 2004-08-31 12:59:29
    Temat: Re: Procedura sądowa po złożeniu pozwu
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik W.W. napisał:

    > tam powodów informuje powoda o tym fakcie. Sąd rejonowy jest w znacznej
    > odległości i chwilowo nie wybieram się tam.

    Np wzywa do uzupełnienia braków ... to się chyba odzywa ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX *PMS Edition*