  • 1. Data: 2004-08-31 12:12:31
    Temat: rozprawa - po jakim czasie?
    Od: "madv" <m...@o...pl>

    Witam!
    Na poczatku sierpnia zakonczyla sie rozprawa o obnizenie alimentow dla
    dziecka. Sad odrzucil wniosek i zostala przy synu ta sama kwota. Dodam, ze
    powod zlozyl apelacje do Sadu Apelacyjnego i jeszcze tej rozprawy nie ma.
    Po jakim czasie moge zlozyc wniosek o podwyzszenie alimentow? Czy rozprawe o
    podwyzszenie alimentow otrzyma ten sam Sedzia, ktory prowadzil rowniez
    sprawe o obnizenie alimentow?
    Czy jest to okreslone jakas ustawa czy rozprawy przyznawane sa "jak leci"?
    Dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-31 12:22:44
    Temat: Re: rozprawa - po jakim czasie?
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 14:12:31 +0200, madv napisał(a):

> [...]
    > sprawe o obnizenie alimentow?
    > Czy jest to okreslone jakas ustawa czy rozprawy przyznawane sa "jak leci"?

    Déja vu?

  • 3. Data: 2004-08-31 12:30:19
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiktor" <w...@l...WYTNIJ.com> napisał w wiadomości

    > Déja vu?

    odsyłam do posta pt "ponowna rozprawa a sedzia?" z dnia 26.08 godz. 9:44

    miłej lektury....

    L.