  • 1. Data: 2010-07-01 09:47:14
    Temat: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Jestem właścicielem firmy od 15 lat. Płace podatki i obowizkowy ZUS zgodnie
    z konstytucją i prawem polskim. Jako że jestem właścicielem firmy chorowac
    nie moge :) bo sie nie da. Raz na kilka lat odwiedzam lekarzy i trafiło mi
    sie dziś. Dostałem skierowanie z niemowlakiem do neurologa, sprawa pilna.
    Byłem w Częstochowie w kilku miejscach i wyznaczono mi termin na styczeń
    2011r. To jakaś paranoja !!!!
    To sprawa pilna, z dzieckiem na konsultacje a tu jakieś jaja.
    Co mnie obchodzi że NFZ kasy nie daje ! Ode mnie biorą ! Czy tego nie można
    zaskarżyć gdzieś? To jawne złodziejstwo ! Skoro musze chodzic prywatnie to
    niech ZUS oddaje ukradzione i wymuszone pieniądze !

  • 2. Data: 2010-07-01 09:58:45
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-01 11:47, Rafał pisze:
> [...]
    > zaskarżyć gdzieś? To jawne złodziejstwo ! Skoro musze chodzic prywatnie to
    > niech ZUS oddaje ukradzione i wymuszone pieniądze !

    Wiesz...
    Nie wiem, czy Ci pogratulować "wywlecznia" tematu, czy Cię wyśmiać,
    czy-co...

    Masz problem, chore dziecko. To nie temat do żartów. Wybacz więc.

    Tak. Ten system, to państwo - tak właśnie działa. To NORMALNE. To STANDARD.
    Zbierają kasę od wszystkich, a dają sobie. Takie jest "ich" założenie. I
    nie jest ważne, czy będzie to PiS, czy PO, czy SLD. W demokracji (władza
    ludu = władza motłochu) tak będzie zawsze.
    W tym (Twoim) konkretnym przypadku poradziłbym Ci: zamknąć (zawiesić)
    firmę (chyba, że masz mądrego "kierownika", to spuść to na niego),
    załatwić sobie i rodzinie kartę EKUZ i wyp...ić z tego p..go kraju. W
    paru innych krajach tego soc-kazetu (UE) system leczniczy działa trochę
    lepiej.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 3. Data: 2010-07-01 10:03:09
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale przecież jestesmy w tej ... Unii
    i tam są chyba lepsze prawa
    czy nikt nie odważył się zaskarżyć tego ZUSu?
    czy nie mam żadnych szans i praw?
    przecież żyjemy podobno w cywilizowanym kraju , w Europie :)

  • 4. Data: 2010-07-01 10:09:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > zaskarżyć gdzieś? To jawne złodziejstwo ! Skoro musze chodzic prywatnie to
    > niech ZUS oddaje ukradzione i wymuszone pieniądze !

    Wszystko - za darmo - natychmiast - wybierz dwa :)

    Normalnie zaprosiłbym Cię na wybory, ale w sumie sam nie idę - po co
    wybierać spośród dwóch socjalistów.

    Szkoda że dopiero w takich ektremalnych sytuacjach ludzie przekonują
    się jak bardzo są okradzani. Mam nadzieję, że już na nikogo z
    SLD-PSL-PO-PIS nie zagłosujesz?
    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-07-01 10:23:29
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    nie chodze na wybory od dawna bo nie ma to sensu
    zmienia sie tylko ekipa a złodziejstwo to samo

  • 6. Data: 2010-07-01 10:40:59
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > zaskarżyć gdzieś? To jawne złodziejstwo ! Skoro musze chodzic prywatnie to
    > niech ZUS oddaje ukradzione i wymuszone pieniądze !

    Jestem niemal w identycznej sytuacji. Tyle, że Warszawie do neurologa
    mogliśmy pójść już za 4 miesiące (jak dziecko bedzie dwa razy starsze).
    Debilizm, paranoja.

    Poszliśmy oczywiście prywatnie, za 120 zł było 50 minut dokładnego
    badania, konsultacji, porad. Pełen profesjonalizm, polecam Pani neurolog
    Potakiewicz z Warszawy, http://www.gabinetpromyk.eu/.

    I tez mam ochotę wyrwać te 120 zł ZUSowi z parchatej, złodziejskiej
    kieszeni.

    Przecież gdybym inwestował prywatnie te kilkaset zł miesięcznie, mógłbym
    mieć zapewnioną całkiem wypasioną prywatną opiekę medyczną jak i
    sensowną emeryturę. Jedyne co płacenie ZUS może dać, to długotrwała
    opieka szpitalna i operacje - to prywatnie kosztuje potworną kasę - no
    chyba, że można sie prywatnie ubezpieczyć na wypadek konieczności leczenia.

    Seco

    Seco

  • 7. Data: 2010-07-01 10:46:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i0hpgm$ho8$...@n...onet.pl...

    > Mam nadzieję, że już na nikogo z SLD-PSL-PO-PIS nie zagłosujesz?

    duzego wyboru mu nie zostawiles ;)
    szczegolnie ze ci ktorzy pozostali to w wiekszosci swiry, lub nieliczacy sie
    margines

  • 8. Data: 2010-07-01 10:58:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:i0hpgm$ho8$...@n...onet.pl...

    > duzego wyboru mu nie zostawiles ;)
    > szczegolnie ze ci ktorzy pozostali to w wiekszosci swiry, lub nieliczacy
    > sie margines

    W polskim nurcie polityki za świrów uważa się tych, którzy chcą na
    przykład zniesienia obowiązku ZUS, albo znacznego ograniczenia podatków.
    Takimi epitetami zatem nie ma się co przejmować, więcej mówią o ludziach
    je rzucających, niż o samych obrzucanych.

    A czy jeśli ktoś jest na marginesie, ale ma słuszne poglądy, to nie
    jest wart głosu? Jak już ten system państwowo-socjalistyczny
    zbankrutuje, to przyjdzie czas na "marginesy". Ty pewnie z tych, co to
    "w owczym pędzie" zapisaliby się do PZPR, bo cała reszta "to margines".
    No i "świry" :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-07-01 11:02:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    z zusem siedzimy po takie uszy ze szkoda gadac.... nie rusza go bo co by nie
    zrobili bedzie katastrofa....
    mozna by finansowac leczenie samodzielnie ale co z idiotami ktorzy nie
    wykupia ubezpieczenia sami? przyklad masz w USA gdzie leczenie to przywilej
    za ktory musisz slono zaplacic - nie wystarczy tylko pracowac (jak u nas).
    Trzeba by uwalic raczej NFZ a jeszcze lepiej sprywatyzowac szpitale. Firma
    ktora ma na siebie zarobic i ktorej szefowi zalezy na zarobku bedzie dzialac
    lepiej. Konkurencja ukróci ceny a jednoczesnie zlikwiduje patologie (np.
    dziesiatki lipnych badan zeby wyciagnac z nfz kase bo szpital ma dlugi). Nie
    bedzie ustawianych przetargow - bedzie wiecej sprzetu za mniejsza kase.....

    ale jak kolega napisal demokracja to wladza motlochu....niestety nikt nic
    lepszego dotad nie wymyslil

  • 10. Data: 2010-07-01 11:07:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michał Gut pisze:

    > ale jak kolega napisal demokracja to wladza motlochu....niestety nikt
    > nic lepszego dotad nie wymyslil

    To drugie stwierdzenie to taka sama prawda, jak na przykład "o kursie
    statku decyduje głosowanie wśród pasażerów, niestety nic lepszego dotąd
    nie wymyślono".

    --
    Liwiusz