    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Date: Thu, 01 Jul 2010 12:40:59 +0200

    Rafał pisze:
    > Jestem właścicielem firmy od 15 lat. Płace podatki i obowizkowy ZUS zgodnie
    > z konstytucją i prawem polskim. Jako że jestem właścicielem firmy chorowac
    > nie moge :) bo sie nie da. Raz na kilka lat odwiedzam lekarzy i trafiło mi
    > sie dziś. Dostałem skierowanie z niemowlakiem do neurologa, sprawa pilna.
    > Byłem w Częstochowie w kilku miejscach i wyznaczono mi termin na styczeń
    > 2011r. To jakaś paranoja !!!!
    > To sprawa pilna, z dzieckiem na konsultacje a tu jakieś jaja.
    > Co mnie obchodzi że NFZ kasy nie daje ! Ode mnie biorą ! Czy tego nie można
> [...]

    Jestem niemal w identycznej sytuacji. Tyle, że Warszawie do neurologa
    mogliśmy pójść już za 4 miesiące (jak dziecko bedzie dwa razy starsze).
    Debilizm, paranoja.

    Poszliśmy oczywiście prywatnie, za 120 zł było 50 minut dokładnego
    badania, konsultacji, porad. Pełen profesjonalizm, polecam Pani neurolog
    Potakiewicz z Warszawy, http://www.gabinetpromyk.eu/.

    I tez mam ochotę wyrwać te 120 zł ZUSowi z parchatej, złodziejskiej
    kieszeni.

    Przecież gdybym inwestował prywatnie te kilkaset zł miesięcznie, mógłbym
    mieć zapewnioną całkiem wypasioną prywatną opiekę medyczną jak i
    sensowną emeryturę. Jedyne co płacenie ZUS może dać, to długotrwała
    opieka szpitalna i operacje - to prywatnie kosztuje potworną kasę - no
    chyba, że można sie prywatnie ubezpieczyć na wypadek konieczności leczenia.

    Seco

    Seco