  • 141. Data: 2010-07-05 06:05:24
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a dlaczego przegram skoro mam racje?

  • 142. Data: 2010-07-05 08:54:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i0rsmf$qjn$...@i...gazeta.pl...

    > a dlaczego przegram skoro mam racje?

    bo wygrywa nie ten kto ma racje, tylko ten co ma lepszego papuge albo wiecej
    kasy

  • 143. Data: 2010-07-05 11:10:44
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a jeszcze inaczej ...
    jestem zatrudniony i oprócz tego mam własną działalność z której mam płacić
    drugi raz zdrowotne
    co mi grozi jak tego płacił nie będę?
    przecież zakład pracy płaci mi zdrowotne więc prawa do leczenia mam :)

  • 144. Data: 2010-07-05 13:03:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości grup

    > jestem zatrudniony i oprócz tego mam własną działalność z której mam
    > płacić drugi raz zdrowotne

    kiedys nie trzeba bylo placic, ale zorientowali sie ze moga wiecej kasy
    nachapac

    > co mi grozi jak tego płacił nie będę?

    a tego to nie wiem, ale napewno znajda sposob aby wyrwac ta kase od ciebie
    wraz z odsetkami i jakimis karami ;)

  • 145. Data: 2010-07-06 09:26:35
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-07-05 13:10, Rafał pisze:
> [...]
    > drugi raz zdrowotne
    > co mi grozi jak tego płacił nie będę?
    > przecież zakład pracy płaci mi zdrowotne więc prawa do leczenia mam :)

    Na zdrowotne płacisz 9% podstawy. Od podatku możesz odliczyć 7.75%,
    czyli ok. 85% tego co wpłaciłeś. Jeśli z tego skorzystasz, to tak
    naprawdę jakbyś płacił ze 30zł/m - robi Ci to dużą różnicę?..

  • 146. Data: 2010-07-12 08:49:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Zygmunt pisze:

    > W tym właśnie sedno, te nasze składki to idą głównie na poważne szpitalne
    > leczenie, które z wiekiem jest całkiem częste oraz dopłaty do leków. Na same
    > etaty lekraskie to idzie nie tak dużo.

    Problem w tym, że nasze składki idą głównie w niewiadome strony, bo są
    źle zarządzane...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl