  • 1. Data: 2002-05-04 11:52:35
    Temat: prawa majatkowe
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem:

    Jestem przed podpisaniem uwowy o sprzedazy praw majatkowych i martwi mnie
    jeden z punktow :

    "Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie dzieła i sprzedaż praw
    autorskich od każdej sprzedanej kopii gry lub sprzedanej licencji."

    Boje się takiej sytuacji w której sprzedadzą sublicencję jakieś podstawionej
    firmie i jedynymi pieniędzmi jakie dostane będą pieniądze ze sprzedaży
    właśnie tej sublicencji. A faktyczna sprzedażą egzemplarzy gry zajmie się
    podstawiona firma i nie będę miał już dostępu do pieniędzy z każdej kopii.

    Co moge ucznic w takiej sytuacji, jak sie ustrzec przed takim obrotem
    sprawy?

    Roman Czechowicz
    r...@k...net.pl

  • 2. Data: 2002-05-04 16:07:10
    Temat: Re: prawa majatkowe
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 4 May 2002, Roman wrote:

    > Co moge ucznic w takiej sytuacji, jak sie ustrzec przed takim obrotem
    > sprawy?

    Zastrzec wyłączność licencji - za naruszenie tego postanowienia będziesz
    mógł dochodzić odszkodowania. Tzn. nie musi być napisane że licencja jest
    wyłączna, ponieważ to prawo licencjobiorcy to udzielania dalszych licencji
    musi być wyraźnie zaznaczone (jako odrębne pole eksploatacji).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)