  • 1. Data: 2003-10-01 08:24:31
    Temat: pracownik w sądzie pracy
    Od: "gabi" <g...@r...net>

    witam
    mam pytanie natury technicznej
    złożyłam pozew do sądu pracy odnośnie niewypłacania części wynagrodzenia za
    pracę przez pracodawcę
    sprawa jest zagmatwana i nie chcę tu wchodzić w szczegóły,w skrócie:
    od lipca 2002 pracodawca wypłacał cześć z wynagrodzenia
    nie wypłacił chorobowego (33dni)
    nie wypłacił ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy
    dotyczy to 2 osób (mnie i męża)
    kwota ok 7000 zł + odsetki ustawowe
    mąż już nie pracuje, a ja teoretycznie jestem na urlopie macierzyńskim
    dodatkowo nie złożył ostatnich zwolnień chorobowych w zusie i wniosku o
    urlop macierzyński
    interwencja pip-u niewiele dala - pracodawca stwierdził, że jest czysty a
    dokumenty (listy obecności, płac, umowy zatrudnienia itp) zginęły/zostały
    skradzione

    pytanie: czy mamy szansę wybronić się sami czy powinniśmy zatrudnić
    adwokata?
    może ktoś miał styczność z podobną sprawą i wie jak to wygląda, bo
    kompletnie nie wiemy czego się możemy spodziewać

    pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi
    Gabi

  • 2. Data: 2003-10-01 10:55:20
    Temat: Re: pracownik w sądzie pracy
    Od: Anna<p...@w...op.pl>

    Witaj,

    miałam do czynienia z podobną sprawą. Jeżeli wszystko dokładnie
    udokumentowałaś składając pozew do sądu, to sądzę, że sprawa
    szybko się zakończy.

    pozdrawiam,
    A.

    -> http://usenet.pomocprawna.info