eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › nieodebrana paczka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2003-10-01 07:39:22
    Temat: nieodebrana paczka
    Od: "Yenefer" <y...@w...pl>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Mam pytanie: czy nieodebranie paczki
    przesyłanej za pobraniem przez sklep internetowy moze miec jakies prawne
    konsekwencje lub narazic mnie na koszty? Zlozylam zamowienie w sklepie
    online, probowalam sie potem z nimi skontaktowac, potwierdzic we jakis
    sposob, spytac o termin realizacji zamowienia.Niestety nikt nie odpowiadal
    na moje maile. Czy fakt iz pozostawialam na stronie internetowej zobowiazuje
    mnie do odbioru tego co oni mi ew przysla? Nie chce kupowac w sklepie w
    ktorym nie dbaja o klienta, gdyz moge miec potem takie same problemy z ew
    zwrotem czy reklamacja jak z potwierdzeniem.



  • 2. Data: 2003-10-01 12:33:41
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Yenefer <y...@w...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Mam pytanie: czy nieodebranie paczki
    > przesyłanej za pobraniem przez sklep internetowy moze miec jakies prawne
    > konsekwencje lub narazic mnie na koszty? Zlozylam zamowienie w sklepie
    > online, probowalam sie potem z nimi skontaktowac, potwierdzic we jakis
    > sposob, spytac o termin realizacji zamowienia.Niestety nikt nie odpowiadal
    > na moje maile. Czy fakt iz pozostawialam na stronie internetowej zobowiazuje
    > mnie do odbioru tego co oni mi ew przysla? Nie chce kupowac w sklepie w
    > ktorym nie dbaja o klienta, gdyz moge miec potem takie same problemy z ew
    > zwrotem czy reklamacja jak z potwierdzeniem.
    >
    >
    W terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy możesz, o ile umowę zawarłeś jako
    konsument, od umowy na odległość odstąpić, składając stosowne oświadczenia na
    piśmie sprzedawcy nie ponosząc żadnych kosztów,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2003-10-01 13:51:37
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Yenefer" <y...@w...pl>


    Mam pytanie: czy nieodebranie paczki
    > > przesyłanej za pobraniem przez sklep internetowy moze miec jakies prawne
    > > konsekwencje lub narazic mnie na koszty? Zlozylam zamowienie w sklepie
    > > online, probowalam sie potem z nimi skontaktowac, potwierdzic we jakis
    > > sposob, spytac o termin realizacji zamowienia.Niestety nikt nie
    odpowiadal
    > > na moje maile. Czy fakt iz pozostawialam na stronie internetowej
    zobowiazuje
    > > mnie do odbioru tego co oni mi ew przysla? Nie chce kupowac w sklepie w
    > > ktorym nie dbaja o klienta, gdyz moge miec potem takie same problemy z
    ew
    > > zwrotem czy reklamacja jak z potwierdzeniem.
    > >
    > >
    > W terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy możesz, o ile umowę zawarłeś jako
    > konsument, od umowy na odległość odstąpić, składając stosowne oświadczenia
    na
    > piśmie sprzedawcy nie ponosząc żadnych kosztów,


    Czyli mogę tej paczki w ogole nie odbierac??? Czy wystarczy ze wysle maila
    iz rezygnuje z transakcji zakupu produktu? Pozdrawiam. Yenefer



  • 4. Data: 2003-10-01 16:54:36
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem możesz paczki nie przyjąć składając pracownikowi poczty
    oświadczenie, że od umowy zakupu odstępujesz.


  • 5. Data: 2003-10-01 20:37:57
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Yenefer" <y...@w...pl>


    > Moim zdaniem możesz paczki nie przyjąć składając pracownikowi poczty
    > oświadczenie, że od umowy zakupu odstępujesz.

    Dziekuje :) i pozdrawiam
    Yenefer



  • 6. Data: 2003-10-02 07:59:49
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Yenefer <y...@w...pl> napisał(a):

    >
    > > Moim zdaniem możesz paczki nie przyjšć składajšc pracownikowi poczty
    > > oœwiadczenie, że od umowy zakupu odstępujesz.
    >
    > Dziekuje :) i pozdrawiam
    > Yenefer
    >
    >
    Nie pracownikowi poczty, ale sprzedawcy i nie mail'em, ale na piśmie, chyba
    że mail'a opatrzysz bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy
    pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2003-10-02 17:01:26
    Temat: Re: nieodebrana paczka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z punktu widzenia prawa, to takie oświadczenie można wyrazić w dowolnej
    formie - art. 60 kc. W tej sytuacji mail jest dobry tak samo, jak
    cokolwiek innego. W końcu zamówienie też poszło w podobnej formie. Może
    być co najwyżej problem z jego udowodnieniem, ale to inna sprawa.
    Natomiast jeśli oświadczenie takie złoży pracownikowi poczty, to ten to
    napisze na przesyłce, którą odeśle. W tym wypadku nie ma wątpliwości, że
    co do tego, że zostało złożone przez odbiorcę.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1