  • 1. Data: 2003-10-01 08:03:09
    Temat: pracodawca nie płacił składek
    Od: "terrie" <t...@W...pl>

    Powiedzcie proszę co można zrobić takiemu pracodawcy? W sensie prawnym
    oczywiście :)
    Ma sprawę karną (nikomu nie płacił składek przez bardzo długi czas a papierki z
    rozliczeniami dawał jakby nigdy nic). Czy ja mogę coś zrobić 'od siebie'?
    Założyć mu jakąś sprawę czy co? Jak odzyskać należności??
    Co się w takim wypadku powinno robić???
    pozdr
    Terrie
    PS czy jak się wkurzę i 'rozreklamuję' jego firmę w internecie za nieuczciwość
    to może mnie pozwać do sądu za zniesławienie? Przecież to nie będą pomówienia
    bo on już ma kilka spraw przeciwko sobie
    poradźcie proszę

  • 2. Data: 2003-10-01 17:00:03
    Temat: Re: pracodawca nie płacił składek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli ma sprawę karną, to pewnie zostałeś przesłuchany w charakterze
    pokrzywdzonego. Podczas przesłuchania dostałeś taką karteczkę z prawami.
    Tam masz wszystko napisane. jeśli karteczka Ci zginęła, to podejdź do
    najbliższe jednostki Policji, a dadzą Ci nową. nie ma sensu, by na forum
    umieszczać całe to pouczenie, bo ma kilka stron.