  • 1. Data: 2005-05-31 15:22:32
    Temat: Alimenty dla ojca (długie) prośba o rade cd.
    Od: yabby <y...@p...gazeta.pl>

    Zbliza sie termin rozprawy. Po przemysleniu tematu doszedlem do wniosku
    ze musze sie zgodzic na placenie tych alimentów dla mojego (tfu..) ojca
    po to zeby ocalic moich synow.
    Wspieralbym sie tutaj art.132 KRiO .czy slusznie ? Czy moze byc tak ze
    sad mimo mojej zgody na podwyzszone alimentowanie moze obciazyc
    obowiazkiem alimentacyjnym rowniez moich synow mimo art 132 ..?
    I pytanie : czy jest roznica miedzy alimentami a pomoca alimentacyjna ????
    Przepraszam ..jestem laikiem..:)
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie YaBBy