  • 11. Data: 2007-05-09 22:09:17
    Temat: Re: pomylona przesyłka ? zatrzymać ?
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Robert Tomasik wrote:

    > Babcia z czystym sumieniem powie, ze nie ma zielonego pojęcia co to
    > było. Takie małe, zielone ze złotymi kreseczkami. :-)

    złotymi??? Zazwyczaj były srebrne lub tytanowe...skąd masz nowe wersje
    pojecia ?

  • 12. Data: 2007-05-09 23:40:55
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej. W" <t...@t...bez.tego.pl> napisał w wiadomości

    > Być uczciwym?

    Ty jakis niedzisiejszy jestes:) Jakby ten cwaniaczek chcial byc uczciwy to
    by juz w temacie nie pytal 'zatrzymac?" tylko po prostu skontaktowal sie ze
    sprzedawca i zapytal jak rozwiazac problem

    Angie

  • 13. Data: 2007-05-10 05:50:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "chiroproktolog" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Super ta babcia... zna się na modemach i na ich cenie :)

    a ty myslisz ze jak ludzie maja 90 dych na karku to sa slepi albo przestaja
    umiec czytac?

  • 14. Data: 2007-05-10 08:26:30
    Od: stern <s...@n...to>

    smbsone napisał(a):

    > a powaznie co mi grozi ?

    119 kw - moim zdaniem

    > przeciez nie moga mi udowodnic ze coś wzialem
    > od nich.skoro sami mi podeslali to kwestia tego co jest w przesylce -
    > jest moją wlasnoscią prawda ?

    nie, nie jest Twoją własnością, choć formalnie nei jest to kradzież.
    Jest to natomiast przywłaszczenie cudzej rzeczy.

  • 15. Data: 2007-05-10 09:21:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "smbsone" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > co mi grozi jak sie nie przyznam ? (pewnie i tak sprawdzą po
    > zamówieniu co wyslali i stany w magazynie). jednak ja jestem w
    > Irlandii i nie zamierzam sie tym zajmować -mam wieksze problemy

    To nie jest Irlandia tylko Polska.

    Piotr

  • 16. Data: 2007-05-10 11:19:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    smbsone wrote:
> [...]
    > moim zamowieniem.
    >
    > co zrobic ? jestem za granicą, moja babcia ma 90 lat i nie bedzie tego
    > pakować i na poczte tyrać tego odsyłać + koszty. ktorych nie zamierzam
    > ponosić
    >
    > co radzicie ? w sumie taki modem może mi sie przydać i przeboleje
    > stratę sprzetu za 30 zł.
    >
    > co mi grozi jak sie nie przyznam ? (pewnie i tak sprawdzą po
    > zamówieniu co wyslali i stany w magazynie). jednak ja jestem w
    > Irlandii i nie zamierzam sie tym zajmować -mam wieksze problemy
    >
    > co radzicie ? oczywiscie pomijam wątek moralny- bo co mnie obchodzi

    bądź uczciwy i napisz ostre pismo z żądaniem natychmiastowego naprawienia
    szkody, ponieważ zamiast zamówionej przysłali ci coś całkowicie
    bezużytecznego, naznaczyć termin odbioru pomylonej części i dostawy
    właściwej.

  • 17. Data: 2007-05-10 13:13:42
    Temat: Re: pomylona przesyłka ? zatrzymać ? [OT]
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    PiotRek wrote:
    > Użytkownik "smbsone" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > To nie jest Irlandia tylko Polska.

    Zdradzisz może jakim to cudownym sposobem ustalasz miejsce pobytu
    wątkotwórcy na podstawie adresu IP?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 18. Data: 2007-05-10 19:27:16
    Od: Romislaw <r...@o...pl>

    www.ripe.net

  • 19. Data: 2007-05-10 19:50:30
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Romislaw wrote:

    > www.ripe.net

    Niebywałe... można tam sprawdzić kto gdzie akurat przebywa? Jeżeli tak
    to powinieneś rozpowszechnić ten odnośnik trochę bardziej. Ułatwi to
    *mnóstwo* spraw: poszukiwanie ukrywających się przestępców, dłużników
    itd. Właściwie, to przestaną być potrzebne listy gończe, z meldunku też
    można będzie zrezygnować. Że też nikt na to wcześniej nie wpadł...

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 20. Data: 2007-05-10 23:08:51
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-05-2007 o 13:19:27 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > naprawienia szkody, ponieważ zamiast zamówionej przysłali ci coś
    > całkowicie bezużytecznego, naznaczyć termin odbioru pomylonej części i

    Ale, jakby co... to to jest posag Lusi ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.