  • 1. Data: 2004-10-20 11:13:42
    Temat: pomylka sadu - zly adresat korespondencji
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Witam

    Rozwodze sie z zona, w sadzie lezy wniosek o umorzenie kosztow sadowych. Po
    dwoch miesiacach dostalem decyzje w sprawie tego wniosku, niestety po
    rozpakowaniu okazalo sie ze to decyzja w innej sprawie. Moja decyzja poszla
    do kogos innego. W zwiazku ze mam duzo zastrzezn do pracy sadu (Gdansk), mam
    ogromna ochote przyczepic sie do tej ich pomylki, zwlaszcza ze w
    sekretariacie potraktowali te pomylke kompletnie olewczo, laskawie zgodzili
    sie wyslac wlasciwa decyzje pod wlasciwy adres. Czy taka pomylka, wyslanie
    postanowienia do niewlasciwych osob, moze pociagnac urzednikow czy tez sad
    do jakiejkolwiek odpowiedzialnosci ??

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2004-10-20 12:28:00
    Temat: Re: pomylka sadu - zly adresat korespondencji
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Pawel Jakusz wrote:

> [...]
    > wyslanie postanowienia do niewlasciwych osob, moze pociagnac urzednikow
    > czy tez sad do jakiejkolwiek odpowiedzialnosci ??

    to i tak sie ciesz. Pamietam jak w TV byl reportarz o typie, ktory otrzymal
    termin rozprawy (ktora jego dotyczyla) na dany dzien, przyszedl, okazalo sie
    ze rozprawa byla dnia poprzedniego, a urzedniczka sie pomylila.
    Sedzia na to, ze sekretarka tez czlowiek i ma prawo sie pomylic.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty...chwasty co przeszkadzają żyć
    drugim...

  • 3. Data: 2004-10-20 12:50:13
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > to i tak sie ciesz.

    Tia, od razu mam lepszy humor.

> [...]
    sie
    > ze rozprawa byla dnia poprzedniego, a urzedniczka sie pomylila.

    Fajnie. Z tym ze interesuje mnie co w takim wypadku mozna zrobic. No i czym
    sad odpowiada ze przekazanie postanowienia w mojej sprawie osobie do tego
    niepowolanej.

    > Sedzia na to, ze sekretarka tez czlowiek i ma prawo sie pomylic.

    Za pomylki czesto sie placi. Mnie ciekawi ile kosztuje taka pomylka.

    pawel

  • 4. Data: 2004-10-20 13:02:02
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 14:50:13 +0200, Pawel Jakusz

    > U?ytkownik "Przemek R."
    pl> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > Tia, od razu mam lepszy humor.

    no i dobrze! takie trzeba mieć nastawienie do życia.

> [...]
    >
    > Fajnie. Z tym ze interesuje mnie co w takim wypadku mozna zrobic. No i
    > czym sad odpowiada ze przekazanie postanowienia w mojej sprawie osobie

    Szczerze? Niczym. Możesz próbować od strony naruszenia dóbr osobistych -
    jeżeli wykazesz, że zostały naruszone.

    > Za pomylki czesto sie placi. Mnie ciekawi ile kosztuje taka pomylka.

    Jak się będziesz rzucał to ciebie będzie to kosztowało kilka miesięcy
    procesu dłużej. Bo jak napiszesz skargę, to zażądają akt, sprawa nie
    będzie się mogła odbyc dopóki akta nie wrócą... A jak zaszkodzisz tym
    sedziemu albo jego sekretarce, to... wynik postepowania może być
    interesujący. Sedzia to tylko człowiek, i ma swój pogląd na temat
    podsądnych - mogą mu się spodobać albo narazić. A jak się narażą... to
    prawo zawiera mnóstwo sposobów by dać im to do zrozumienia... w 100%
    zgodnie z prawem.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 5. Data: 2004-10-20 15:42:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tia, od razu mam lepszy humor.

    umiem pocieszac :-)

> [...]
    czym
    > sad odpowiada ze przekazanie postanowienia w mojej sprawie osobie do

    chyba niewiele skoro sprawa wyladowala w programie typu Uwaga.

    > Za pomylki czesto sie placi. Mnie ciekawi ile kosztuje taka pomylka.

    Nie wiem, zalezy o co sprawa, ale z tego co bylo w tamtym reportarzu mozn
    wywnioskowac ze tylko
    Ty na tym tracisz, a taka pipa z sekretariatu jest bezkarna, bo "mylic sie
    jest rzecza ludzka".

    P.

  • 6. Data: 2004-10-23 23:12:11
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Pawel Jakusz napisał(a) w wiadomości

    > Za pomylki czesto sie placi. Mnie ciekawi ile kosztuje taka pomylka.

    A jaką poniosłeś szkodę ??

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-10-25 07:05:00
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > A jaką poniosłeś szkodę ??

    Stracilem czas (ok. 2 tyg.), teraz czekam na kolejna poczte.
    Ale nawet gdybym nie stracil nic... To nie znaczy ze decyzje w mojej sprawie
    sad moze przeslac komukolwiek. Podobnie jak z ustawa o ochronie danych
    osobowych - przewaznie nic sie nie traci, a mimo to konsekwencje dla
    przekazujacego dane sa dotkliwe.

    pawel