  • 1. Data: 2004-10-20 10:24:51
    Temat: Dane z ośrodka dokumentacji geodezyjnej
    Od: majakos0 <m...@p...onet.pl>

    Szanowni grupowicze

    Zadałem pytanie na grupie dyskusyjnej pl.sci.geodezja, ale bardziej
    chodzi mi o zagadnienia z samego prawa

    Moje pytanie :

    Na jakiej podstawie prawnej
    Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej odmawia wydania geodecie W FORMIE
    ELEKTRONICZNEJ wypisów z rejestru gruntów niezbędnych do opracowania
    zgłoszonej roboty geodezyjnej, mimo że technicznie jest to możliwe?
    Wypis nie jest przekazywany dalej tylko dane z tego wypisu służą do
    sporządzenia dokumentacji do  operatu składanego do Ośrodka.

    Za odpowiedź z góry dziękuję
    Marek