  • 1. Data: 2004-10-20 09:03:40
    Temat: Uzupelnienie dokumentow
    Od: "Kot Filemon" <k...@f...poczta.onet.pl>

    Serdecznie witam, mam następujący problem

    Mój pełnomocnik złożył do sądu wniosek o ustalenie kontaktów z dzieckiem
    (moim i mojej byłej przyjaciółki). I z sądu przyszło wezwanie do
    uzupełnienia dokumentów - a mianowicie kazali zdobyć potwierdzenie, że moja
    eks-przyjaciółka i moje dziecko są zameldowani pod wskazanym przeze mnie
    adresem. Gdzie mam się udać z tym wezwaniem (ono jest adresowane do mojego
    pełnomocnika, ale jestem na nim wymieniony, że chodzi o sprawę z mojego
    wniosku) po takie potwierdzenie i czy mi je wydadzą bez kłopotów? Jakie
    dokumenty mam ze sobą zabrać?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-10-20 17:02:40
    Temat: Re: Uzupelnienie dokumentow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kot Filemon" <k...@f...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Zaświadczenia takie wydaje Centralne Biuro Adresowe. Poszukaj informacji na
    tej stronie:
    http://www.mswia.gov.pl/crp_pesel.html#Udostępnianie
    %20danych%20ze%20zbioru%
    20PESEL