    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomylka sadu - zly adresat korespondencji
    Date: Wed, 20 Oct 2004 15:02:02 +0200

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 14:50:13 +0200, Pawel Jakusz

    > U?ytkownik "Przemek R."
    pl> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > Tia, od razu mam lepszy humor.

    no i dobrze! takie trzeba mieć nastawienie do życia.

    > sie
    >
    > Fajnie. Z tym ze interesuje mnie co w takim wypadku mozna zrobic. No i
    > czym sad odpowiada ze przekazanie postanowienia w mojej sprawie osobie
    > do tego
    > niepowolanej.

    Szczerze? Niczym. Możesz próbować od strony naruszenia dóbr osobistych -
    jeżeli wykazesz, że zostały naruszone.

    > Za pomylki czesto sie placi. Mnie ciekawi ile kosztuje taka pomylka.

    Jak się będziesz rzucał to ciebie będzie to kosztowało kilka miesięcy
    procesu dłużej. Bo jak napiszesz skargę, to zażądają akt, sprawa nie
    będzie się mogła odbyc dopóki akta nie wrócą... A jak zaszkodzisz tym
    sedziemu albo jego sekretarce, to... wynik postepowania może być
    interesujący. Sedzia to tylko człowiek, i ma swój pogląd na temat
    podsądnych - mogą mu się spodobać albo narazić. A jak się narażą... to
    prawo zawiera mnóstwo sposobów by dać im to do zrozumienia... w 100%
    zgodnie z prawem.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!