    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomylka sadu - zly adresat korespondencji
    Date: Wed, 20 Oct 2004 14:28:00 +0200

    Pawel Jakusz wrote:

    > Witam
    >
    > Rozwodze sie z zona, w sadzie lezy wniosek o umorzenie kosztow sadowych.
    > Po dwoch miesiacach dostalem decyzje w sprawie tego wniosku, niestety po
    > rozpakowaniu okazalo sie ze to decyzja w innej sprawie. Moja decyzja
    > poszla do kogos innego. W zwiazku ze mam duzo zastrzezn do pracy sadu
    > (Gdansk), mam ogromna ochote przyczepic sie do tej ich pomylki, zwlaszcza
    > ze w sekretariacie potraktowali te pomylke kompletnie olewczo, laskawie
    > zgodzili sie wyslac wlasciwa decyzje pod wlasciwy adres. Czy taka pomylka,
> [...]

    to i tak sie ciesz. Pamietam jak w TV byl reportarz o typie, ktory otrzymal
    termin rozprawy (ktora jego dotyczyla) na dany dzien, przyszedl, okazalo sie
    ze rozprawa byla dnia poprzedniego, a urzedniczka sie pomylila.
    Sedzia na to, ze sekretarka tez czlowiek i ma prawo sie pomylic.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty...chwasty co przeszkadzają żyć
    drugim...