    From: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomylka sadu - zly adresat korespondencji
    Date: Wed, 20 Oct 2004 13:13:42 +0200

    Witam

    Rozwodze sie z zona, w sadzie lezy wniosek o umorzenie kosztow sadowych. Po
    dwoch miesiacach dostalem decyzje w sprawie tego wniosku, niestety po
    rozpakowaniu okazalo sie ze to decyzja w innej sprawie. Moja decyzja poszla
    do kogos innego. W zwiazku ze mam duzo zastrzezn do pracy sadu (Gdansk), mam
    ogromna ochote przyczepic sie do tej ich pomylki, zwlaszcza ze w
    sekretariacie potraktowali te pomylke kompletnie olewczo, laskawie zgodzili
    sie wyslac wlasciwa decyzje pod wlasciwy adres. Czy taka pomylka, wyslanie
    postanowienia do niewlasciwych osob, moze pociagnac urzednikow czy tez sad
    do jakiejkolwiek odpowiedzialnosci ??

    pozdrawiam
    pawel