  • 11. Data: 2015-05-13 22:44:37
    Temat: Re: pomówienie o kolizję drogową.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Dziwne, że się e-mailem zwracają. W znanych mi wypadkach wysyłali
    > dokumenty do podpisania.

    Elektronicznie taniej. Może wysyłają do wielu licząc, że jakiś procent
    wydrukuje i podpisze bezmyślnie.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 12. Data: 2015-05-13 22:47:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-05-15 o 22:44, Andrzej Lawa pisze:

    > Elektronicznie taniej. Może wysyłają do wielu licząc, że jakiś procent
    > wydrukuje i podpisze bezmyślnie.

    Wiesz, ale to by musiała być jakaś zmowa z ubezpieczycielem - ja raczej
    jakiś błąd typuję, ale nie da się tego na grupie ustalić.

  • 13. Data: 2015-05-14 10:03:58
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Oj Stokrotka, masz Świadectwo Pracy? To pokasz...

    Mam garść świadectw pracy z tej firmy, ale ŻADNE nie jest w pełni poprawne,
    ale używałam w PUP.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 14. Data: 2015-05-14 17:54:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Stokrotka* napisał(-a):

    > I nie ze swego telefonu, tylko z budki. Żeby nie zostawić numeru
    > telefonu. Pewnie jakaś mafia .
    > Pracowałam w Warcie, to plotki słyszałam.

    ROTFL

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2015-05-14 20:13:00
    Od: <1...@7...201300.invalid> (Tom N)

    Stokrotka w

    > Mam garść świadectw pracy z tej firmy, ale ŻADNE nie jest w pełni poprawne,
    > ale używałam w PUP.

    Pokasz gupia cipciu albo spierdalaj

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2015-05-15 09:19:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2015 22:47, Robert Tomasik pisze:

    > Wiesz, ale to by musiała być jakaś zmowa z ubezpieczycielem - ja raczej
    > jakiś błąd typuję, ale nie da się tego na grupie ustalić.

    Nie wiem, jak to co dostał dokładnie wygląda, ale po co do tego
    ubezpieczyciel? Wyślesz jako PZU do kilkuset osób i trafisz jakiś
    procent co ma polisę w PZU.

    A poza tym - czy to takie rzadkie zjawisko?

  • 17. Data: 2015-05-15 12:06:11
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <1...@7...201300.invalid> napisał w wiadomości
    .150514.invalid...
    > Stokrotka w

    > Pokasz gupia cipciu albo spierdalaj

    To wcześniej pokasz swoje papiery: dododzik, prawko, dyplom, ...., a i
    oczywiście PITa.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 18. Data: 2015-05-15 19:00:59
    Od: <1...@2...190059.invalid> (Tom N)

    Stokrotka w

    > Użytkownik "Tom N" <1...@7...201300.invalid> napisał w wiadomości
    .150514.invalid...

    > To wcześniej pokasz swoje papiery: dododzik, prawko, dyplom, ...., a i
    > oczywiście PITa.

    Dododzik to jakiś dokument wydawany przez antagonistów Dody, z powodu
    niskiego IQ?

    > prawko, dyplom, ...., a i oczywiście PITa.

    Ktos ci pisał, że mam prawko, dyplom i składałem PITa? Nie, więc dlaczego
    oczekujesz, że w przeciwieństwie do gupiej cipci (która pisała, że ma ŚP)
    mam te kwity do pokazania?

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2015-05-16 10:17:46
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ktos ci pisał, że mam prawko, dyplom i składałem PITa? Nie, więc dlaczego
    > oczekujesz, że w przeciwieństwie do gupiej cipci (która pisała, że ma ŚP)
    > mam te kwity do pokazania?

    Zamknij się bo to nie na temat, a dokumenty to prywatne dane i musiała bym
    być idiotka by publikować.
    I wykreślam cię za debilizm.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 20. Data: 2015-05-16 10:21:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-16 o 10:17, Stokrotka pisze:
    > musiała
    > bym być idiotka by publikować.

    W końcu zajarzyłaś. Zatem opublikuj.

    --