  • 1. Data: 2015-05-13 05:52:46
    Temat: pomówienie o kolizję drogową.
    Od: "Artur G." <b...@i...pl>

    Proszę o radę - co robić? Dostałem e-mail od ubezpieczyciela OC mojego
    pojazdu (Proama), że jestem sprawcą wypadku drogowego w Szczecinie, w którym
    zresztą nigdy w życiu nie byłem. Z mojego OC zostanie wypłacone
    odszkodowanie.
    W dniu rzekomego zdarzenia byłem w pracy, w Warszawie, mam na to niezbity
    dowód.
    Jak się wybronić, jakie mam szanse?

    z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2015-05-13 07:20:06
    Temat: Re: pomówienie o kolizję drogową.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-05-15 o 05:52, Artur G. pisze:
> [...]
    > odszkodowanie.
    > W dniu rzekomego zdarzenia byłem w pracy, w Warszawie, mam na to

    Po to jest ten e-mail, byś poinformował ubezpieczyciela o
    wątpliwościach. Zaznaczam, że nie chodzi o miejsce Twojego pobytu, a
    miejsce pobytu Twojego pojazdu, bo jego dotyczy ubezpieczenie.

  • 3. Data: 2015-05-13 07:46:58
    Od: "Artur G." <b...@g...com>

    a.pl...

    > Po to jest ten e-mail, byś poinformował ubezpieczyciela o wątpliwościach.
    > Zaznaczam, że nie chodzi o miejsce Twojego pobytu, a miejsce pobytu
    > Twojego pojazdu, bo jego dotyczy ubezpieczenie.

    Ubezpieczyciel mnie nie pyta czy spowodowałem wypadek, tylko to stwierdza i
    chce żebym wypełnił "oświadczenie sprawcy wypadku", które przysłał.
    Powołuje się też na rozmowę telefoniczną , którą rzekomo odbyłem z nim
    wczoraj
    (nic takiego nie miało miejsca).
    W jaki sposób mam udowodnić, że mój samochód nie był w Szczecinie?

  • 4. Data: 2015-05-13 09:03:04
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 13 maja 2015 08:43:18 UTC+2 użytkownik Artur G. napisał:
> [...]
    > wczoraj
    > (nic takiego nie miało miejsca).
    > W jaki sposób mam udowodnić, że mój samochód nie był w Szczecinie?

    Ten email to prawdopodobnie ściema.
    Idź osobiście lub zadzwoń do swojego agenta i tam dowiesz się.
    W takich sprawach nie dyskutuj z nikim poprzez emaila.

    Andrzej.

  • 5. Data: 2015-05-13 11:23:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2015 07:46, Artur G. pisze:
> [...]
    >
    > Ubezpieczyciel mnie nie pyta czy spowodowałem wypadek, tylko to stwierdza i
    > chce żebym wypełnił "oświadczenie sprawcy wypadku", które przysłał.

    Podejrzewam, że to jakieś oszustwo - ktoś coś spowodował i teraz szuka
    frajera, żeby mu coś na ślepo podpisał.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 6. Data: 2015-05-13 12:04:27
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Ten email to prawdopodobnie ściema.
    >Idź osobiście lub zadzwoń do swojego agenta i tam dowiesz się.
    >W takich sprawach nie dyskutuj z nikim poprzez emaila.

    I nie ze swego telefonu, tylko z budki. Żeby nie zostawić numeru telefonu.
    Pewnie jakaś mafia .
    Pracowałam w Warcie, to plotki słyszałam.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 7. Data: 2015-05-13 18:01:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-05-15 o 11:23, Andrzej Lawa pisze:
    a.pl...

    > Podejrzewam, że to jakieś oszustwo - ktoś coś spowodował i teraz szuka
    > frajera, żeby mu coś na ślepo podpisał.

    Dziwne, że się e-mailem zwracają. W znanych mi wypadkach wysyłali
    dokumenty do podpisania.

  • 8. Data: 2015-05-13 18:03:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-05-15 o 07:46, Artur G. pisze:
> [...]
    > wczoraj
    > (nic takiego nie miało miejsca).
    > W jaki sposób mam udowodnić, że mój samochód nie był w Szczecinie?

    Weź ze strony internetowej telefon do tego ubezpieczyciela i zadzwoń,
    celem wyjaśnienia. Nikt Ci tu nic nie napisze, bo przecież nie widzimy
    tych dokumentów.

  • 9. Data: 2015-05-13 21:27:18
    Od: <1...@1...212718.invalid> (Tom N)

    Stokrotka w

    > Pracowałam w Warcie

    Oj Stokrotka, masz Świadectwo Pracy? To pokasz...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2015-05-13 21:44:48

    > Weź ze strony internetowej telefon do tego ubezpieczyciela i zadzwoń,

    Tak w sumie OT.
    Kupuję coś w empiku i już któryś raz dostaję oprócz prawdziwych meili o
    przesyłce takiego niby z DHL żebym pobrał plik z wirusem. Mają przeciek
    jak nic. :-)
    Naokoło tylko złodzieje i naciągacze.