  • 1. Data: 2015-05-11 11:05:45
    Temat: niezdolność do pracy w godzinach nocnych?
    Od: marek <marek@>

    Czy prawo pracy dopuszcza zaświadczenie o niezdolności do pracy w
    godzinach nocnych? Jeśli tak to jaki lekarz powinien wydać takie
    zaświadczenie: prowadzący czy lekarz medycyny pracy na podstawie.. no
    właśnie czego?

    Marek

  • 2. Data: 2015-05-11 11:27:40
    Temat: Re: niezdolność do pracy w godzinach nocnych?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-11, marek <marek@> wrote:
> [...]
    > godzinach nocnych? Jeśli tak to jaki lekarz powinien wydać takie
    > zaświadczenie: prowadzący czy lekarz medycyny pracy na podstawie.. no

    No choćby badań wykazujących np. istnienie schorzenia pogarszającego
    w stopniu znacznym widzenie nocne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2015-05-11 12:18:54
    Od: marek <marek@>

    On 11.05.2015 11:27, Wojciech Bancer wrote:

    > No choćby badań wykazujących np. istnienie schorzenia pogarszającego
    > w stopniu znacznym widzenie nocne.

    Dzięki. Czy tylko lekarz pracy może coś takiego wystawić czy od lekarza
    prowadzącego też powinno być honorowane?

    Marek

  • 6. Data: 2015-05-11 13:11:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 12:18 marek <marek> pisze:

    > Dzięki. Czy tylko lekarz pracy może coś takiego wystawić czy od lekarza
    > prowadzącego też powinno być honorowane?

    Najpierw zastanów się, czy takie zaświadczenie nie zaszkodzi Ci zanadto...
    Rzeczywiście, chyba tylko pogorszenie widzenia w _ciemnościach_ (a nie w
    nocy!) może być powodem niezdolności do pracy w nocy. Innych czynników
    zdrowotnych chyba nie ma?

    Ale równocześnie może być dowodem niezdolności do pracy na wielu różnych
    stanowiskach!
    Albo pracodawca uzna, że jesteś mniej przydatny z powodu tej przypadłości!

    IMHO znacznie bezpieczniej jest po prostu wynegocjować z pracodawcą pracę
    wyłącznie w dzień.

    --
    Trefniś

  • 5. Data: 2015-05-11 13:11:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 4. Data: 2015-05-11 13:11:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 7. Data: 2015-05-11 14:39:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2015 12:18, marek pisze:

    > Dzięki. Czy tylko lekarz pracy może coś takiego wystawić czy od lekarza
    > prowadzącego też powinno być honorowane?

    Raczej będzie to wymagało diagnozy odpowiedniego specjalisty.

    I zdania prawa jazdy, bo ktoś taki nie może kierować pojazdami.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 8. Data: 2015-05-12 14:49:39
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2015-05-11 11:05, marek pisze:
> [...]
    > godzinach nocnych? Jeśli tak to jaki lekarz powinien wydać takie
    > zaświadczenie: prowadzący czy lekarz medycyny pracy na podstawie.. no

    Kierunek -> cukrzyca

  • 9. Data: 2015-05-12 15:38:20
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 14:49 Crimi <r...@w...pl> pisze:

    > Kierunek -> cukrzyca

    Nie jestem lekarzem, ale cukrzyca (typu I) upośledza i utrudnia, ale
    raczej nie powoduje niezdolności.
    Na przykład:

    http://www.niedlacukrow.pl/artykuly/a/55/z-cukrzyca-
    w-pracy-praca-w-nocy

    Wydaje się, że pytający chce uniknąć pracy w nocy, ale raczej nie zdoła
    wywołać u siebie cukrzycy typu I.

    Nadal radziłbym raczej ułożyć się z pracodawcą - to kwestia organizacji
    pracy, by w nocy pracować jak najrzadziej.

    Ale powtarzam, nie jestem lekarzem i powyższe wnioskuję z zadanego pytania.

    --
    Trefniś

  • 10. Data: 2015-05-12 21:54:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Raczej będzie to wymagało diagnozy odpowiedniego specjalisty.
    > I zdania prawa jazdy, bo ktoś taki nie może kierować pojazdami.

    bzdura, 05.01

    --
    http://db.org.pl/