  • 1. Data: 2015-05-12 19:44:57
    Temat: Czy trzeba zgłosić do GIODO?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Jasio i Stasio chcą zebrać podpisy od mieszkańców w związku z petycją,
    którą przekażą sołtysowi. Podpisów mają około tysiąca.
    Na listach są dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania.
    Czy Jasio i Stasio muszą taki zbiór danych zgłosić w GIODO ?

  • 2. Data: 2015-05-13 08:35:38
    Temat: Re: Czy trzeba zgłosić do GIODO?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 12 May 2015 19:44:57 +0200
    Baczek <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Na listach są dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania.
    > Czy Jasio i Stasio muszą taki zbiór danych zgłosić w GIODO ?

    Jeśli jesteście w stanie zrobić z tego "referendum lokalne" to nie musicie, ale
    obawiam się, że nie. Jasio i Stasio jak rozumiem nie są zgłoszonymi w GIODO ABI, więc
    z tej strony wyłączenia też nie będzie. Trudno to również będzie podciągnąć pod
    "przetwarzanie w zakresie drobnych bieżących spraw życia codziennego" ;)

    Zatem ja tam osobiście nie widze możliwości wyłączenia wymogu rejestracji, ale
    prawnikiem nie jestem. Oprócz samej rejestracji na listach powinna znaleźć się
    odpowiednia klauzula zgody na przetwarzanie danych, jeśli już chcecie być tak zgodni
    z prawem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2015-05-13 12:05:50
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > Na listach są dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania.
    > Czy Jasio i Stasio muszą taki zbiór danych zgłosić w GIODO ?

    A po co im do tego komputer?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2015-05-13 12:12:27
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-13 o 08:35, szerszen pisze:

> [...]
    odpowiednia klauzula zgody na przetwarzanie danych, jeśli już chcecie być tak zgodni

    Dziekuje.

  • 5. Data: 2015-05-13 12:24:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:

    > A po co im do tego komputer?

    animka zabłysła.

  • 6. Data: 2015-05-13 13:09:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    Baczek <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >listach powinna znaleźć się odpowiednia klauzula zgody na
    >przetwarzanie danych, jeśli już chcecie być tak zgodni z prawem.

    Ale oni nie przetwarzaja.
    Soltys niech sie o to martwi :-)

    Za to powiadomienie giodo o przekazaniu zbioru pod zarzad soltysa moze
    byc bezcenne :-)

    Choc w sumie ... przekazanie bez zgody ?

    J.

  • 7. Data: 2015-05-13 13:48:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 13 May 2015 13:09:34 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale oni nie przetwarzaja.

    Jak nie, jakby nie przetwarzali, to by nie było pytania.

    > Soltys niech sie o to martwi :-)

    Sołtys to swoją drogą, jak je przyjmie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2015-05-13 14:08:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 12:05, Stokrotka pisze:
    > A po co im do tego komputer?
    Hint: zbiór danych osobowych na glinianych tabliczkach, to nadal jest
    zbiór danych osobowych.

    Maciek

  • 9. Data: 2015-05-13 14:54:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.05.2015 o 12:24, witek pisze:

    > animka zabłysła.

    No wiesz, po nowelizacji ustawy zgłosiwuje się już tylko zbiory
    elektroniczne, to jak nie będą elektronicznie, to pytanie traci rację bytu.

  • 10. Data: 2015-05-13 15:13:38
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 13 May 2015 14:54:24 +0200
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > No wiesz, po nowelizacji ustawy zgłosiwuje się już tylko zbiory
    > elektroniczne, to jak nie będą elektronicznie, to pytanie traci rację bytu.

    No nie jestem o tym tak do końca przekonany, bo punkt 12 który o tym mówi, ma
    podpunkt 1a, mówiący o wyłączeniu w przypadku zgłoszenia ABI do GIODO. Ale prawnikiem
    nie jestem, więc musiałby się ktos kompetentny wypowiedzieć w tym temacie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń