  • 401. Data: 2006-07-29 13:34:16
    Temat: Re: policyjne morderstwo (schemat)
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    http://www.kurier.lublin.pl/images/topics/06-176/zgi
    1.jpg

  • 402. Data: 2006-07-29 14:20:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    inkaso wrote:
    > http://www.kurier.lublin.pl/images/topics/06-176/zgi
    1.jpg

    Ciekawe... Skoro uciekał, to niby dlaczego zawrócił a nie uciekał dalej?

    Przecież taki radiowóz nie miałby szans dogonić takiego motocykla.

  • 403. Data: 2006-07-29 14:42:58
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Teraz to już bredzisz totalnie...

    http://www.kurier.lublin.pl/images/topics/06-176/zgi
    1.jpg

    Nie wygla mi to na bezposrednie zagrozenie wlasnego zycia napastnika w
    mundurku

  • 404. Data: 2006-07-29 14:57:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> napisał w
    wiadomości news:eae8cc$pp3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jej się należy, ale nie od policji tylko od rodziny tego martwego już
    > przygłupa. szkoda mi jego dziewczyny

    A to niby dlaczego? Bezspornie idzie wykazać zależność pomiędzy
    strzałami policji, a tym, że
    zraniony jak się okazało śmiertelnie motocyklista traci równowagę i powoduje
    kolizję z innym uczestnikiem ruchu. Jak się do kogoś strzela w mieście to
    trzeba wziąść i pod uwagę ten fakt, że są tam osoby postronne. Dodatkowo
    sekcja zwłok wykazała, że przyczyną śmierci motocyklisty były strzały, a nie
    upadek jako taki. Tak więc bez problemu da się udowodnić, że to strzały
    policji spowodowały ciężki stan rowerzystki. Nie ma podstaw aby domniemać,
    że gdyby nie rany od kul, to motocyklista również by spowodował ten wypadek.

  • 405. Data: 2006-07-29 15:02:13
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

> [...]
    > zraniony jak się okazało śmiertelnie motocyklista traci równowagę i
    > powoduje kolizję z innym uczestnikiem ruchu.

    nieeee.

    tego nie da sie przewidziec.

    Na testach magisterskich w Szczytnie, takich trudnych pytan to nie ma.

> [...]
    > rowerzystki. Nie ma podstaw aby domniemać, że gdyby nie rany od kul, to
    > motocyklista również by spowodował ten wypadek.

    ale to jest zbyt logiczne dla debili w mundurkach i ich milosnikow.

  • 406. Data: 2006-07-29 15:19:20
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    1.jpg

    > Ciekawe... Skoro uciekał, to niby dlaczego zawrócił a nie uciekał dalej?
    >
    > Przecież taki radiowóz nie miałby szans dogonić takiego motocykla.

    tego nie wiemy i wiedziec nie bedziemy. Nie jest to przedmiotem dyskusji.

    Przedmiotem dyskusji sa zdarzenia po tym momencie, a zwlaszcza
    strzelanie w plecy, z serii maszynowej, wsrod ludzi i na dodatek ponad
    milicyjnym pojazdem w ruchu pomiedzy morderca a ofiara.

    Czy trzeba wiekszego dowodu debilizmu?

  • 407. Data: 2006-07-29 15:35:07
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Hikikomori San <h...@g...pl> napisali:

    > Hmmmm, abstrakcyjne jak abstrakcyjne, statystymi pokazuja to w
    > cyfrach...

    No to poprosze o te statystyki.
    Bo moje pokazuja, ze motocyklisci sa najczesciej zabijani przez
    samochodziarzy, a jesli juz powoduja wypadek, to cierpia w nich wlasnie
    oni.
    Zreszta znajduje to odzwierciedlenie w stawkach OC dla motocykli i
    samochodow. Te ostatnie sa 10 razy wyzsze.
    Czyli spece z TU oceniaja, ze przecietny samochodziarz powoduje z 10x
    wiecej szkod, niz przecietny motocyklista.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 408. Data: 2006-07-29 15:55:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > No to chyba oczywiste ze nie bylo, skoro motocyklista juz uciekal? Dlatego
    > nikt nie powoluje sie na pkt 1 tylko na pkt 6 ust. 1 art. 17, ktory mowi o
    > dopuszczalnosci uzycia broni w poscigu m.in. za osoba podejrzana o rozboj.
    >
    > Na podstawie tego przepisu mozna stwierdzic, ze uzycie broni bylo
    > dopuszczalne.
    >
    > Wspominasz ust. 3 ktory mowi tylko o SPOSOBIE uzycia tej broni (a sposob byl
    > odpowiedni, jesli znasz lepszy sposob - wyrzadzajacy mniejsza szkode osobie
    > podejrzanej - to ciagle czekam, az go nam ujawnisz)

    w ogole nie uzywac tej broni, nastepna dobra blokada i ewentulanie jakis
    snajper z boku ktory strzeli w opone gdy motocykl sie zatrzyma.
    Dla chcacego nic trudnego.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 409. Data: 2006-07-29 16:13:22
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > w ogole nie uzywac tej broni, nastepna dobra blokada i ewentulanie jakis
    > snajper z boku ktory strzeli w opone gdy motocykl sie zatrzyma.
    > Dla chcacego nic trudnego.

    chcacego co?

    Przeciez mowimy o poscigu podejrzanego o rabunek 15 tysiecy zlotych. Nie
    wiadomo nawet czy da sie odzyskac, ale zalozmy ze maprzy sobie. Czy to
    jest cena zycia gdzie konstytucja przestaje dzialac?

    Przy okazji: Super Express pisze ze:

    "Jeśli on cię nie dogoni (mowa o psie), ja cię zastrzelę" głosi napis na
    bramie domu [mordercy] Sebastiana O."

    Wyglada na ciezkie niedbalstwo debila KWP nazwiskiem Janusz GUZIK. Skad
    oni biara takie nazwiska?

    Niezrownowazonego psychicznie tolerowac przez pare lat.

    calosc art. z SE:

    Czy policjant musiał go zabić?

    W Chodlu (woj. lubelskie) wrze. W czwartek rano zginął tam Marcin Kopeć
    ( 21 l.), motocyklista postrzelony przez policyjny patrol, który
    próbował ominąć. W miasteczku nie cichnie płacz, narasta za to złość.

    Marcin w czwartek jechał motorem do swojej dziewczyny. Godzinę wcześniej
    dwaj motocykliści obrabowali hurtownię w okolicy. Policjanci zrobili
    obławę. Jedna z blokad stała na rogatkach Chodla. Marcin na widok
    policjantów zaczął uciekać. Nie miał prawa jazdy. Egzamin miał zdawać dziś.
    Rodzina wydała wyrok

    Do Marcina strzelał policjant Sebastian O. (28 l.). Wysoki, dobrze
    zbudowany, ogolony na jeża. Karateka, brązowy pas, lubił tym imponować.
    Mieszka w Chodlu. - Powiatowy Halski, twardziel w mundurze, szpaner -
    mówią o nim sąsiedzi. "Jeśli on cię nie dogoni (mowa o psie), ja cię
    zastrzelę" głosi napis na bramie domu Sebastiana O.

    Najbliżsi Marcina już wydali wyrok.

    - Oni mi go zabili!!! - Asia Żyszkiewicz (20 l.), nafaszerowana środkami
    uspokajającymi, powtarza to zdanie jak mantrę. Z Marcinem byli od trzech
    lat, myśleli o weselu. To właśnie do niej swą nową yamahą jechał Marcin.
    Skonał na jej oczach.

    - Gdy się przewrócił, policjanci, którzy go gonili, stali nad nim z
    bronią w ręku. Jak hieny. Nic nie zrobili, leżał kilka godzin na słońcu,
    bez żadnego zakrycia - łka Asia.

    Ojciec Marcina trafił do szpitala.

    Ofiar mogło być więcej

    Świadkowie twierdzą, że do miasta Marcin wjeżdżał już bez czucia,
    nieprzytomny. Sekcja zwłok wykazała, że zginął od kuli, która przebiła
    kręgosłup, rdzeń kręgowy i uszkodziła żołądek. Druga utkwiła w prawym udzie.

    Mieszkańcy Chodla mówią, że choć policyjne strzały skierowane były w
    motocyklistę, oberwały też okoliczne budynki. Mogli zginąć ludzie.

    - Dziękuję Bogu za to, że moi chłopcy byli w tym czasie u babci - żegna
    się pan Artur (36 l.). W jego dom przy ul. Mostowej kule trafiły nie
    dalej niż pół metra od okien.
    Policjant też cierpi

    - Uciekał przed kontrolą, chciał przejechać policjanta. W USA czy na
    zachodzie Europy nie robiliby z tego sprawy - jednemu z oficerów
    lubelskiej policji puszczają nerwy.

    - Jeżeli potwierdzi się, że motocyklista nie zatrzymał się na wezwanie
    policjantów, a uciekając jechał wprost na policjanta i zmusił go do
    uskoczenia przed kołami yamahy, funkcjonariusz miał prawo strzelać -
    tłumaczy.

    Sebastian O. jest w Lublinie pod opieką policyjnego psychologa.

    Najbliższy sąsiad mówi, że Sebastian przeżywa dramat podobny jak rodzina
    zabitego: - To miły, spokojny człowiek. Nie osądzajcie go tak szybko.
    Dochodzenie w toku

    Oficjalnie mundurowi przyznają jednak, że nie czują się komfortowo w tej
    sytuacji. Podinspektor Zbigniew Matwiej, rzecznik prasowy komendanta
    głównego policji, podkreśla, że cały czas trwa ustalanie, co faktycznie
    zdarzyło się w Chodlu.

    autor: Mariusz Mucha

  • 410. Data: 2006-07-29 17:38:41
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > A był podejrzany o rozbój? Chodzi mi podejrzenie o podparte faktami,
    > a nie mniemanie "on mógłby być bandytą bo jedzie na motorze".

    Mowa byla o "napadzie na hurtownie" - ja to rozumiem jako rozboj

    Pozdrawiam,
    Michal