  • 21. Data: 2009-11-30 21:07:46
    Temat: Odp: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hf15qu$94$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    >I jeszcze się zastanawiam, czy groźba (jeśli dobrze rozumiem) bezprawnego
    >zatrzymania na 48h nie wyczerpuje znamion z art. 190 kk (może to
    >zainteresuje prokuratora albo BSW).

    Nie znamy powodów wezwania. Może owo zatrzymanie miało wynikać z tamtych
    czynności, no bo zatrzymanie z powodu zadzwonienia ze skargą, to chyba
    raczej by nie przeszło. To ewentualnie jakieś nieudolne usiłowanie.

  • 22. Data: 2009-11-30 23:23:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W wypadku policjanta nie byłbym aż tak jednoznaczny, choć oczywiście
    > rozmowa by mu się przydała.

    mysle ze to wymaga jednak slowo dodatkowego kometarza.
    Dlaczego uwazasz, ze zachowanie policjanta było "do przyjecia"?

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 23. Data: 2009-11-30 23:33:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:01122009.6CAD3478@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > mysle ze to wymaga jednak slowo dodatkowego kometarza.
    > Dlaczego uwazasz, ze zachowanie policjanta było "do przyjecia"?

    Nie uważam, że było do przyjęcia, natomiast rozumiem, że mogło być wywołane
    jakimś chwilowym impulsem, słabością.

    Przełożonego już nie działał pod wpływem impulsu.

  • 24. Data: 2009-11-30 23:48:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie uważam, że było do przyjęcia, natomiast rozumiem, że mogło być
    > wywołane jakimś chwilowym impulsem, słabością.

    Takie impulsy - grożenie poważnym nadużyciem władzy i popełnieniem
    przestępstwa - nie mogą być tolerowane u policjanta.

    Jeszcze jakby tylko dotarł do końca pierwszego pytania... choć i tak na
    jakąś reprymendę by to zasługiwało.

    Za takie coś albo natychmiastowe zwolnienie, albo zawieszenie i jakieś
    poważne badanie psychologiczne względem tego funkcjonariusza.

  • 25. Data: 2009-12-01 06:59:00
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > nastepnym razem jak cie zapyta czy "chcesz w ryj" to okaze sie ze
    > proponował ci sniadanie...

    tekst dnia:) popłakałem się
    sir:)

  • 26. Data: 2009-12-01 08:25:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 00:48:44 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Za takie coś albo natychmiastowe zwolnienie, albo zawieszenie i jakieś
    > poważne badanie psychologiczne względem tego funkcjonariusza.

    Tak zupełnie na poważnie -- naprawdę nie znasz okoliczności, a stawiasz
    dość kardynalne tezy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 27. Data: 2009-12-01 08:36:05
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Tak zupełnie na poważnie -- naprawdę nie znasz okoliczności, a stawiasz
    > dość kardynalne tezy ;-)

    Zna okoliczności według relacji "jednej strony" i jak wyraźnie widać ma
    *solidnie* wyrobioną opinię o drugiej stronie, *wie* czego się po niej
    może spodziewać :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Gość nie w porę gorszy Tatarzyna.

  • 28. Data: 2009-12-01 10:31:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Icek pisze:

    > Wyslalem caly material do RPO. Zainteresowal sie sprawa.

    To ten oszołom, co chce wsadzać ministra do paki, bo na grypę zmarło
    o połowę mniej ludzi niż zwykle w sezonie? ;)

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2009-12-01 10:34:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > czynności, no bo zatrzymanie z powodu zadzwonienia ze skargą, to chyba
    > raczej by nie przeszło. To ewentualnie jakieś nieudolne usiłowanie.

    znam prokurature i wiem, ze nic z tego nie wyjdzie.

    Wyslalem caly material do RPO. Zainteresowal sie sprawa.

    Zatrzymanie nie bylo mozliwe. Bylem wezwany aby postawic mi zarzut
    przejechania na czerwonym swietle ;)

    Tak czy inaczej gdyby komendant odpisal: "bardzo przepraszam, byc moze zle
    zrozumial Pan intencje policjanta. Przeprowadzono juz z nim rozmowe majaca
    na celu wykrycie i uporzadkowanie ukrytych cech wybuchowego charakteru"
    byloby lepiej widziane pomimo tego, ze oznacza tak samo jak poprzednie "mamy
    Cie w dupie".

    A tak komendant wyszedl na buraka i daje pisemny dowod na to, ze policjant
    jest bezkarny. A policjant czuje sie bezkarny. A bezkarny policjant stwarza
    zagrozenie.

    Icek

  • 30. Data: 2009-12-01 13:08:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Icek pisze:

    > no ale wiesz, licza sie mozliwosci.
    >
    > Bardzo bym chcial zyc w kraju w ktorym jak sie zlapie policjanta na
    > popelnieniu wykroczenia to dostaje mandat z najwyzszej polki. Jak sie zlapie
    > na przestepstwie to dostaje kare maksymalna przewidziana kodeksem+30% bez
    > mozliwosci zawieszenia za to, ze mial stac na strazy prawa.

    Dla policjanta nawet najniższa kara więzienia jest o wiele gorsza niż
    taka sama kara dla statystycznego przestępcy.

    --
    Liwiusz