  • 11. Data: 2009-11-30 15:28:44
    Temat: Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Icek wrote:

    > Po niespelna 2 minutach zbiega wkurzony policjant. Jest dosc opryskliwy.
    > Zabiera mnie na gore. Wskazuje miejsce przy stole. Rozpoczyna przesluchanie.
    > Wchodzi policjant Sujka. Zaczyna rozmowe "czy ty jestes nienormalny baranie?
    > Mam Cie tu zatrzymac na 48 godzin i zalatwic lekarza psychiatre? Po ch.j
    > dzwonisz pod ten numer". Grzecznie odpowiadam, ze nie rzycze sobie takiego
    > zachowania i niech sie wezmie do jakiejs roboty a nie mnie obraza. Wymiana
    > zdan trwala okolo minuty.
    >
    > Po wyjsciu zgrywam nagranie na plytke. Wysylam do komendanta wraz ze skarga.

    Trzeba bylo wyslac _bez_ plyty (i nic o niej - na razie - nie wspominac).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2009-11-30 15:51:16
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    > Bylem wezwany na komisariat (W-w rakowiec). Przed oblicze pana Sujki.
    > Przyszedlem na czas. Dyktafon wlaczony.
    Następnym razem na przesłuchaniu będziesz siedział tylko w majtkach.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-11-30 16:23:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Icek i...@d...pl ...

    > "czy ty jestes nienormalny baranie?
    > Mam Cie tu zatrzymac na 48 godzin i zalatwic lekarza psychiatre?

    > Policjant proponowal przerwanie czynnosci i zaproponowal lekarza tylko
    > i wylacznie w trosce o Pana zdrowie. Nie bylo to podyktowane brakiem
    > kultury osobistej".

    nastepnym razem jak cie zapyta czy "chcesz w ryj" to okaze sie ze
    proponował ci sniadanie...
    Wysyłaj do TVN-24

  • 14. Data: 2009-11-30 17:36:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Najpierw trzeba dać szansę policji załatwić sprawę jak należy.
    > Takie sprawy kieruje się do inspektoratu przy Komendancie Wojewódzkim
    > (pl. Muzealny 2/4, Wrocław w tym przypadku), nie zaś do bezpośredniego
    > przełożonego nieszczęśnika.

    Nieszczęśnika? Jak dla mnie obaj - i Sujka i zwierzchnik - kwalifikują
    się do natychmiastowego dyscyplinarnego zwolnienia.

  • 15. Data: 2009-11-30 18:42:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Chmielewski m...@n...wpkg.org ...

    > Trzeba bylo wyslac _bez_ plyty (i nic o niej - na razie - nie
    > wspominac).

    rozumiem, ze w to w celu, aby dodatkowo zaprzeczył ze cos takiego
    powiedział?
    Za to byłaby jakas dodatkowa odpowiedzialnosc?

  • 16. Data: 2009-11-30 19:05:44
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > wylacznie w trosce o Pana zdrowie. Nie bylo to podyktowane brakiem kultury

    Obaj się popisali... Prześlij do Inspektoratu KWP, ze skargą również na tego
    z-ca komendanta, bo albo ma dobry humor do dowcipów albo to jest kpina z
    prawa i obowiązków.

  • 17. Data: 2009-11-30 19:18:54
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    I jeszcze się zastanawiam, czy groźba (jeśli dobrze rozumiem) bezprawnego
    zatrzymania na 48h nie wyczerpuje znamion z art. 190 kk (może to
    zainteresuje prokuratora albo BSW).

  • 18. Data: 2009-11-30 19:28:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 18:36:44 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nieszczęśnika? Jak dla mnie obaj - i Sujka i zwierzchnik - kwalifikują
    > się do natychmiastowego dyscyplinarnego zwolnienia.

    To i tak nieźle, bo za Jeżowa szczęściem byłaby tylko podróż na białe
    niedźwiedzie.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2009-11-30 20:04:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > To i tak nieźle, bo za Jeżowa szczęściem byłaby tylko podróż na białe
    > niedźwiedzie.

    "A mógł zabić!" ;->

  • 20. Data: 2009-11-30 21:05:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4b1402ae@news.home.net.pl...

    > Nieszczęśnika? Jak dla mnie obaj - i Sujka i zwierzchnik - kwalifikują
    > się do natychmiastowego dyscyplinarnego zwolnienia.

    W wypadku policjanta nie byłbym aż tak jednoznaczny, choć oczywiście
    rozmowa by mu się przydała. Ale odpowiedź przełożonego faktycznie "woła o
    pomstę do nieba".