    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <9...@g...com>
    <5aa14d5e$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7rivt$e97$16@node1.news.atman.pl>
    <5aa15319$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7rnqd$e97$19@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 8 Mar 2018 22:03:44 +0100

    W dniu 08-03-18 o 17:19, Shrek pisze:

    > Nic dziwnego, że nie rozumiesz, bo nie zrozumiałeś. Hymn był hymnem
    > (albo nie) w czasie wykonania. Co to jest "fakt prawny"?

    Okoliczność, na którą możesz się powołać. Przykładowo spadkobiercą
    stajesz się w chwili zgonu spadkodawcy, ale bez postanowienia sądu czy
    innego stosownego dokumentu tych Twoich pieniędzy bank Ci nie wypłaci.

    Inny przykład, to sprawność samochodu. Samochód masz sprawny, ale
    prawnego punktu widzenia musi tego dowieść badanie techniczne pre
    uprawionego diagnostę. Tego jest masa.