  • 151. Data: 2018-03-07 09:16:11
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-07, Kris <k...@g...com> wrote:

    > To lepiej już milczeć

    Też tak myślę. Ja bym się co do zasady nie angażował w takie dyskusje,
    szczególnie, że sytuacje są w najlepszym wypadku średnio-klarowne, a zle
    zrozumianym być łatwo i równie łatwo tez coś palnąć. Ale to jego małpy.

    --
    Marcin

  • 152. Data: 2018-03-07 09:33:22
    Od: p...@g...com

    --Bo w rozporządzeniu jest że ma podać POWÓD a nie dopisali ze musi być PRAWDZIWY.

    to jest raczej bledna interpretacja :-) spotkanie jakiegos rowerzysty mecenasa z
    kulsonem i podaniem NIEPRAWDZIWEGO powodu skonczy sie zlozeniem skargi a jesli bedzie
    sie to powtarzac i przelozony bedzie zmuszony za kazdym razem do reakcji to predzej
    czy pozniej bedzie reprymenda tak wiec mecenasi na rowery :-)

  • 153. Data: 2018-03-07 11:31:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >każą chłopakom dmuchać w alkomat- ci >dmuchają, zaglądają im do
    >plecaków, widzę ze grzecznie im te plecaki otwierają, policjant
    >zagląda ale nie grzebie szczegółowo
    >Spisują ich z dowodów chyba i coś tam w radiowozie sprawdzają i się
    >rozjeżdżają.
    >Interwencja jakich wiele zapewne ale mniej więcej w tym samym czasie
    >watek tutaj powstał jak to gość przez płot na cudzą posesję wjeżdża/
    >I ma to szczęście że Policjanci którzy przyjechali to jego kumple bo
    >nie znajdują podstaw aby w alkomat dmuchał
    >U mnie przed domem rowerzyści na kumpli nie trafili i dmuchali

    No wiesz, dmuchanie w alkomat nic uwłaczajączego, od czasu do czasu
    uczestnika ruchu spotyka.
    Czasem wystarczy chuchniecie, zeby bylo wiadomo czy warto wyciagac
    alkomat.

    Ale to grzebanie w plecakach ? A twojego kierowce zrewidowano ?

    Ciekawe - akcja jakas na rowerzystow, czy mroz, wiec podejrzani z
    definicji ?
    Ustniki wyszly i dla kolegi zabraklo :-)

    J.

  • 154. Data: 2018-03-07 11:34:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >kazdym razem
    > do reakcji to predzej czy pozniej bedzie reprymenda tak wiec

    Albo udzieli pochwaly za dobra prace, a reakcja ... sekretarka
    wydrukuje w/g szablonu :-)

    J.

  • 155. Data: 2018-03-07 11:37:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A szkoda, bo moim zdaniem powinno.

    I niewykluczone, że będzie, bo te przepisy z czapki, czyli ustawy uznano
    za niekonstytucyjne.

    Shrek

  • 156. Data: 2018-03-07 11:47:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też tak myślę. Ja bym się co do zasady nie angażował w takie dyskusje,
    > szczególnie, że sytuacje są w najlepszym wypadku średnio-klarowne

    Nie są średnio klarowne, tylko zupełnie jasne - jest film, jest
    rozporządzenie, jest ustawa.

    Łatwo sprawdzić, że jedyne co zostało zrobione zgodnie z prawem, to że
    policjantka się przedstawiła (aczkolwiek niewyraźnie, jej kolega już
    nie) i że został pouczony, że może zgłosić zażalenie do proka. Cała
    reszta jest wykonywana niezgodnie z prawem, a Robert broni ich, że nie
    udowodnisz im, że nie szukali bomby w rowerze. Żenada.

    Shrek

  • 157. Data: 2018-03-07 11:58:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2018 o 11:31, J.F. pisze:

    > Ciekawe - akcja jakas na rowerzystow, czy mroz, wiec podejrzani z
    > definicji ?
    > Ustniki wyszly i dla kolegi zabraklo :-)

    Swego czasu dorabiali na rowerzystach "pijanych kierowców", teraz spadło
    w prestiżu bo prawo się zmieniło i już prawka nie zabierają, więc widać
    zaczęli plecaki trzepać.

    Pamiętam, jak jeszcze za czasów zabierania prawka ustawili się z
    alkomatem na kładce pieszo-rowerowej w Krakowie i dmuchali rowerzystów.
    Ponieważ to było już za czasów kiedy głośno mówiło się, ze to jest bez
    sensu, to zrobiła się afera medialna. Rzeczniczka pierdoliła... że
    dmuchali wszystkich uczestników ruchu kołowego a nie tylko rowerzystów,
    tylko jakoś tylko rowery na tej kładce nie pojawiały. Nie wierzyłbym
    gdybym na oczy sam nie widział i gdyby mnie nie dmuchali kiedyś w
    poniedziałek rano... na separowanej ścieżce rowerowej. Separowanej tak,
    że nie było w pobliżu jezdni. Oni tam z alkomatem na rowerzystów czekali.

    No i potem policjanci płaczą, że złe stereotypy. A tymczasem czytam
    Roberta i myślę, że Bareja by się nie powstydził.

    Bo przecież nie ma obowiązku podać prawdziwego powodu, tylko powód,
    Bo przecież można bez przyczyny grzebać komuś w spodniach,
    Bo przecież jak śpiewają hymn, to można nie poznać,
    To z drobnych rzeczy,bo z grubych to zdaża się że kogoś prąd pokopie na
    komisariacie i odpowiedzialni zwierzchnicy zostaną zwolnienia z
    odprawami na emeryturę a sprawa się przedawni.

    Proponuję napisać nową ustawę, że policja ma się cieszyć szcunkiem i
    poważaniem obywateli.

    Shrek

  • 158. Data: 2018-03-07 12:02:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2018 o 07:40, Kviat pisze:

    > Czy ten układ był zatwierdzony przez ministra?
    > Czym to wykonanie się różni, od tych wykonań na ulicy, gdzie też ludzie
    > mają różny poziom talentu i nierówno śpiewają?

    Ja jestem ciekawy skąd kulsony wiedzą czy układ jest zgodny z
    załącznikiem 5. Widać muszą mieć wykształcenie muzyczne i co więcej na
    poziomie "jaka to melodia" bo już od pierwszej nuty wiedzą, że to lipa i
    niezgodny, więc należy mieć wywalone na spocznij;)

    Shrek

  • 159. Data: 2018-03-07 12:14:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2018 o 09:05, Kris pisze:

    > A jak Edyta Górniak śpiewa?;)

    Już się przedawniło:P

    Shrek.

  • 160. Data: 2018-03-07 12:18:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2018 o 09:33, p...@g...com pisze:
    > --Bo w rozporządzeniu jest że ma podać POWÓD a nie dopisali ze musi być PRAWDZIWY.
    >
    > to jest raczej bledna interpretacja :-)

    Oczywistym jest, że jest błędna. Aczkolwiek w jednym ma rację - nic im
    nie zrobisz, więc twoje zdanie jest bez znaczenia:(

    Shrek