  • 1. Data: 2007-01-24 20:15:16
    Temat: podzial majatku
    Od: "Kama" <s...@o...pl>

    Pisze po raz kolejny ale z malymi zmianami
    Moj ojciec mial troje
    dzieci - syna z pierwszego malzenstwa (z pierwsza zona rozwiodl sie zanim
    poznal moja mame i nie mieli nic wspolnego co moznaby podzielic) oraz mnie i
    moja siostre z
    niemalzenskiego zwiazku z moja matka We wrzesniu 2005 roku ojciec nagle
    zmarl Jedyny majatek jaki posiadal to mieszkanie ktore jednak w 1997 roku
    aktem darowizny przepisal na zone mojego przyrodniego brata Ja z moja
    siostra nie dostalysmy
    nic Po przepisaniu tego mieszkania (dwupokojowego) ojciec wyprowadzil sie do
    mieszkania (kawalerka) ktore do tej pory zamieszkiwal moj brat (tak wiec
    kawalerka byla wlasnoscia brata ale ojciec tez byl tam zameldowany) Ta
    kawalerka miala byc przepisana na mnie ale ojciec zmarl nagle i nie zdazyl
    tego zrobic (czyli wciaz jest ono wlasnoscia brata) a w
    chwili smierci nie posiadal niczego co moznaby podzielic na nas troje
    Testamentu oczywiscie nie bylo Tak wiec moje pytanie brzmi Czy mamy z
    siostra prawo do zachowku I jezeli tak to czy jest to suma o ktora warto w
    ogole zakladac sprawe w sadzie Nie wiem jak sie do tego zabrac Dziekuje z
    gory za wszelkie informacje
    Karolina