  • 1. Data: 2007-01-24 19:17:51
    Temat: smutna prawda
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Ja Przemysław Rokicki z Warszawy, znany także jako wujek z Kijowa a
    także sowiecki_agent

    jestem
    pedofilem i jestem z tego dumny! Gwałcę dzieci w dużych blokowiskach,
    wchodzę
    z nimi do windy, zatrzymuję między piętrami, wyjmuję kutasa i wkładam
    dziecku
    do ust albo w dupę. Spuszczam się spermą i każę to dziecku połykać. Potem
    sikam mu do ust i robię kupę w usta a ono musi to zjadać!

    Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    cudowny!
    Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik.

    Poza tym jestem Żydem i byłym ubekiem nienawidzę polski i polaków
    (celowo małą
    literą)! Sram
    swoim gównem na biało-czerwony sztandar polski i wycieram sobie nim dupę
    oraz
    gwałcę w dupe orła białego - godło.

    Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

  • 2. Data: 2007-01-24 19:29:52
    Temat: Re: smutna prawda
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 20:17:51 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > oraz
    > gwałcę w dupe orła białego - godło.
    >
    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

    likwidują szpitale psychiatryczne ,a szkoda

    akala

  • 3. Data: 2007-01-24 19:40:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > likwidują szpitale psychiatryczne ,a szkoda

    Wkoncu razem ucieklismy z Kocborowa ;),pamietasz jak Rysiu wkładał ci
    pasy ?

  • 4. Data: 2007-01-24 19:48:04
    Od: sowiecki_agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > Wkoncu razem ucieklismy z Kocborowa ;),pamietasz jak Rysiu wkładał ci
    > pasy ?

    Ostrzegam pana ze podszywanie się pod czyis email jest nielegalne i
    zabronione zgodnie z art 234.kk.2.Jutro ide z tym na policje

  • 5. Data: 2007-01-24 20:30:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sowiecki_agent napisał(a):

    > Ostrzegam pana ze podszywanie się pod czyis email jest nielegalne i
    > zabronione zgodnie z art 234.kk.2.Jutro ide z tym na policje

    A czytałeś ten art. 234 kk? Chyba nie.

    --
    @2007 Johnson

  • 6. Data: 2007-01-25 09:11:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    > oraz
    > gwałcę w dupe orła białego - godło.
    >
    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

    naprawde wierzysz w to ze jestes anonimowy ?

  • 7. Data: 2007-01-25 09:12:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A czytałeś ten art. 234 kk? Chyba nie.

    to nie ja tylko znow ten ciul. Patrz na szczegoly posta.

  • 8. Data: 2007-01-25 16:37:28
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    >
    > jestem
    > pedofilem [...]
    >
    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

    Poprawcie mnie, czy coś takiego nie podchodzi już pod jakiś paragraf?
    Czy nie powinno się tego zgłosić na Policję? Namierzenia takiego gościa
    to podobno najmniejszy problem.

    Pozdrawiam z niesmakiem i przepraszam za powiększanie wątka,
    Arek