  • 1. Data: 2007-01-24 20:00:51
    Temat: bardzo ważne
    Od: sowiecki_agent <p...@t...gazeta.pl>

    Czesc!!!
    Czuje sie okropnie. Juz nie moge dalej tego ukrywac.
    Od 2 tygodni onanizowalem sie Kotem - nawet nie pytajcie jak to robilem.

    Bylo mi dobrze i kot sie przyzwyczail. Ostatnim razem kiedy to robilismy
    kot spojrzal na mnie z obrzydzeniem jak by nie odnosil satysfakcji.
    Stalo sie. Uprawialem sex analny z moim kotem , czuje sie winny bo na
    poczatku go bolało ale potem....

    Nie wiem dlaczego to pisze ale boli mnie to za trzymam to w sobie.
    Moze dlatego ze mnie to juz nie bawi tym bardziej ze ten kot byl
    kastratem - moje serce dłużej tego nie zniesie teraz szukam sobie
    innego zwierzaczka.Padło na psa,ale on nie lubi w dupe, caly czas
    szczeka.Prosze pomóżcie mi

    Z poważaniem

    Adam S

  • 2. Data: 2007-01-24 20:05:10
    Temat: Re: bardzo ważne
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...tam.w.pl>

    "sowiecki_agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:ep8dts$vjd$1@news.onet.pl...
> [...]
    > kastratem - moje serce dłużej tego nie zniesie teraz szukam sobie
    > innego zwierzaczka.Padło na psa,ale on nie lubi w dupe, caly czas

    Prosze się z tym problem zgłosić do lekarza.

    MK

  • 3. Data: 2007-01-24 20:05:53
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 21:05:10 +0100, Sanctum Officium napisał(a):

    > Prosze się z tym problem zgłosić do lekarza.

    Proszę nie *karmcie* bo wyciągacie trola z KF-a :/

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,

  • 4. Data: 2007-01-24 20:08:30
    Od: sowiecki_agent <p...@t...gazeta.pl>

    Własnie w tym sęk ze lekarz mi powiedział ze to nic dziwego tylko mam
    korzystac z latexu i uzywac kremów nawilzajacych.

  • 5. Data: 2007-01-24 20:16:04
    Od: Kolan <...@w...pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Proszę nie *karmcie* bo wyciągacie trola z KF-a :/
    >
    > Pozdrawiam
    > ===Tomy===

    Chłopcze sam sobie wyciągasz z KF postując w tym temacie,więc kto
    tu jest trolem.Piszesz o wyciaganiu z KF a czy pomyslales ze pierdząc
    swoim pustymi postami zasyfiasz innym skrzynke.Zapewne jestes
    bardziej zakomplexionym cwelem niż autor tego postu,bo tak się sklada
    ze przez ciebie musiałem przeczytac ten topick.

    Teraz mozesz zapłakac

  • 6. Data: 2007-01-24 20:24:41
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 21:16:04 +0100, Kolan napisał(a):

> [...]
    > bardziej zakomplexionym cwelem niż autor tego postu,bo tak się sklada
    > ze przez ciebie musiałem przeczytac ten topick.

    PLONK

    Pozdrawiam
    ===Tomy===

  • 7. Data: 2007-01-25 07:45:37
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 24 Jan 2007 21:16:04 +0100,
    Kolan <...@w...pl> screamed:

> [...]
    > bardziej zakomplexionym cwelem niż autor tego postu,bo tak się sklada
    > ze przez ciebie musiałem przeczytac ten topick.

    Okropnie boleję nad tym, że musiałeś zbrukać swój niewinny umysł
    takimi wyrazami jak 'bardzo' i 'ważne'. Wracając do wątku: zapoznaj się
    ze znaczeniem 'wyciągać z KF', masz z tym duże problemy.
    Twój poziom hamstwa oczywiście kwalifikuje Cie do mojego worka z
    debilami (aka plonkownicy).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 08:44:47 user up 11232 days, 20:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't document the program; program the document.

  • 8. Data: 2007-01-25 09:10:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    sowiecki_agent napisał(a):
> [...]
    > kastratem - moje serce dłużej tego nie zniesie teraz szukam sobie
    > innego zwierzaczka.Padło na psa,ale on nie lubi w dupe, caly czas

    Ty sie kiedys doigrasz za to 'podszywanie sie'