  • 1. Data: 2007-01-24 20:19:16
    Temat: Szukam strony
    Od: "JJ" <j...@o...pl>

    Obiło mi się o uszy że jest gdzieś darmowa strona prawnicza, na której można
    się zapisać na newslettera, który jest doręczny raz w tygododniu, w którym są
    wyminione akty prawne ogłoszone w danym tygodniu, akty prawne które weszły w
    życie i chyba bieżące orzecznictwo SN. newsletter zawiera jednoicześnie linki
    do tych tekstów.
    Czy ktoś może korzysta z czegos takiego albo wie gdzie to "leży"?

  • 2. Data: 2007-01-24 21:27:42
    Temat: Re: Szukam strony
    Od: Kolan <...@w...pl>

    tak prosze www.little_boys.com