  • 1. Data: 2004-06-29 19:10:39
    Temat: reklamacja multimediow
    Od: "JanuszS." <gufner<na>post.pl>

    witam
    czy ktos moze wie jak wyglada reklamacja multimediow
    chodzi o to ze juz w czerwcu 2 tydzien nie mam internetu ani kablowki i chce
    zeby mi oddali za to kase
    jak cos takiego napisac???
    --
    [Pozdrawiam JanuszS]
    [ECS K7S5A, Athlon 2500+ Barton]

  • 2. Data: 2004-06-29 22:49:55
    Temat: Re: reklamacja multimediow
    Od: "agnieszka" <a...@p...fm>

    Użytkownik "JanuszS. post.pl>" <gufner<na> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy ktos moze wie jak wyglada reklamacja multimediow
    > chodzi o to ze juz w czerwcu 2 tydzien nie mam internetu ani kablowki i

    REKLAMACJA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH

    Wnoszę o rozpatrzenie reklamacji dotyczących usługi transmisji danych przez
    okres 01.12.2003 - 31.12.2003 z powodu braku stałego dostępu do Internetu(3-
    dniowy brak w okresie przedświątecznym oraz trzydniowy brak w święta)
    ograniczeniom korzystania z polskich jak i światowych zasobów, braku
    możliwości swobodnego surfowania (cenzura, nie wiadomo z jakiego powodu!)
    oraz bardzo powolnego transferu na sieci lokalnej - maksymalnie 500Kb/s
    (średnio 5-300 Kb/s).

    Dlatego też wnoszę o zmniejszenie abonamentu za wyżej wymieniony okres.

    Liczę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji( Dz. U.1996 Nr.64.poz.309)

  • 3. Data: 2004-06-30 11:56:49
    Od: "Marcin Kwaśniewski" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JanuszS. <gufner<na>post.pl> napisał(a):

    > czy ktos moze wie jak wyglada reklamacja multimediow
    > chodzi o to ze juz w czerwcu 2 tydzien nie mam internetu ani kablowki i chce
    > zeby mi oddali za to kase
    > jak cos takiego napisac???

    A co mówi o tym regulamin? Tam powinny być uregulowane kwestie reklamacji
    usług. Napisz po prostu list zatytułowany reklamacja, opisz sytuację,
    przedstaw żądania (najlepiej zgodne z regulaminem, np. umniejszenie kwoty
    abonamentu i oczywiście przywrócenie świadczenia).

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 4. Data: 2004-06-30 12:04:48
    Od: "Marcin Kwaśniewski" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    agnieszka <a...@p...fm> napisał(a):

    > [...]
    > Liczę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji( Dz. U.1996 Nr.64.poz.309)

    Obawiam się, że powoływanie się na nieobowiązujące rozporządzenie nie jest
    najlepszym pomysłem. Tej kwestii (dostęp do Internetu przez kablówkę) nie
    obejmuje zresztą ani nowsza, ani tamta wersja rozporządzenia w sprawie
    reklamacji usług telekomunikacyjnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas