  • 11. Data: 2002-09-26 07:33:29
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "DonWito" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Cóż.
    Chodziło mi raczej o wyjaśnienie, czy jest to kwestia jakiegoś
    obowiązującego wszystkich prawa czy każdy sklep może w tej kwestii
    wprowadzić swoje zasady, niż o listę sposobów na ominięcie ochroniarzy ;-)))
    Choć taka jednoznaczna odpowiedź nie padła, domyślam się z Waszych postów,
    że jest to kwestia regulaminów sklepowych.
    Dziękuję za pomoc a także za sposoby na ominięcie tego wymagania. Przyznam -
    dosyć ciekawe sposoby ;-)))

    pozdrawiam
    DonWito

  • 12. Data: 2002-09-26 07:54:51
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > W sieci Auchan panuje zwyczaj zafoliowywania plecakow i toreb przed
    wejsciem
    > na sale i z tak zabezpieczonym bagazem mozna chodzic po sklepie. Moze to
    > jest jakies wyjscie...

    Bez przesady, ze zwyczaj. Po prostu maja maszyny do foliowania i mozna z
    nich skorzystac jak sa watpliwosci.
    W znanym mi (jednym) sklepie Auchan wchodzi sie bez wiekszych problemow z
    plecakami i teczkami.
    Nawet z zakupami z sasiednich sklepow (pod warunkiem ze jest paragon).

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 13. Data: 2002-09-26 08:40:30
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Nie wiem czy jest na to jakis paragraf ale taka mala historyjka:
    koleś wszedł do intermarche z plecakiem oczywiście ochroniarz kazał mu
    złozyć plecak na ławeczce która stała przy samym wyjściu ze sklepu tak że
    np. ktoś na rolkach łapie i nie masz plecaka.
    Koleś chodzi po sklepie i widzi że ochroniarz chodzi też po sklepie
    podchodzi do niego i mówi :
    K:czemu pan nie stoi i pilnuje mojego plecaka?
    O: A co mnie pański plecak!
    K: to najpierw kazał mi go pan zostawić a później go nie pilnuje a ja tam
    mam aparat i 1000.00PLN!
    Koleś Poszedł i wzioł swój plecak zlewajac ochroniarza.
    Tam gdzie są szafki to jeszcze ok ale tak jak tam?
    Koleś mówi tak zostawiasz plecak ochroniarz dzwoni do kolesia że jest nowy
    towar i tracisz plecak a ochroniarz ma drugą pensje. Bo za rzeczy
    pozostawione napewno sklep nie odpowiada.
    k...@w...pl

  • 14. Data: 2002-09-26 10:43:01
    Od: "edward" <u...@w...pl>

    > przy
    możesz nie robić tu zakupów z byle pierdoły( my Polacy) robimy problem

    i. W takiej sytuacji zawsze dzialala moja prosba o pisemne
    nic bym ci nie dał na piśmie jesteś na terenie prywatny i masz się
    zastosować do wew.zarządzeń

    i z tak zabezpieczonym bagazem mozna chodzic po sklepie. Moze to i

    jeśli się uprzesz możesz wejść do marketu z plecakiem ale puszczę za Tobą
    ochraniarza i będzie za Tobą chodził( wie, wiem nie mam tyle ochrony

    REASUMUJĄC
    a co się stanie jeśli ktoś złośliwy wrzuci Ci do plecaka lub torby złośliwie
    lub nie jakiś artykuł
    i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta rzecz??
    Sprawa karna wartość pow.250 zł
    lub sąd grodzki ,(wcześniej wstyd policja gapie kajdanki - jak cię będziesz
    czuł
    Przepraszam Państwa ale wydaje mi się że wątpliwości w tej materii to mają
    ci ludzie
    którzy mają coś na sumieniu lub sądują na gtrupach temat jak tu coś
    przekręcić.
    Jeśli się mylę to przepraszam Państwa jeśli nie to jest mi przykro ale
    proszę mi wierzyć
    wiem co "mówię"- piszę mam z tym do czynienia na codzień (nie jestem
    ochraniarzem)

    Pozdrawiam
    edward

  • 15. Data: 2002-09-26 11:01:04
    Od: "edward" <u...@w...pl>

    > Chodziło mi raczej o wyjaśnienie, czy jest to kwestia jakiegoś
    > obowiązującego wszystkich prawa czy każdy sklep może w tej kwestii
    > że jest to kwestia regulaminów sklepowych.

    Masz rację jest to wew.zarządzenie

    > Dziękuję za pomoc a także za sposoby na ominięcie tego wymagania.
    Przyznam -

    Opowiem Ci taką historię:
    Ostatnio przyszedł do mnie do marketu znany mnie, ochronie i nie tylko
    złodziej i co
    puściłem za nim ochraniarzy-chodzili za nim krok w krok nie przeszkadzając
    mu
    zarządał rozmowy ze mną nie wyraziłem zgody (nie chciało mi się rozmawiać z
    takim śmieciem)
    Gość miał pytanie czy ochrona ma prawo chodzić za nim Kazałem odpowiedzieć
    panience,
    "że ma (jest na prywatnym terenie)"dyskretnie nie przeszkadzając i że tak
    będzie zawsze i co
    gość strefił wiedział, że nic nie "jumnie"
    Wczoraj znowu był i ochrona za nim i tak będzie stale ciekawe kto da za
    wygraną.

    Kilka razy już wygrałem mam z niektórymi spokój.
    pozdr e

  • 16. Data: 2002-09-26 11:15:54
    Od: a...@a...net

    edward <u...@w...pl> wrote:

> [...]
    > proszę mi wierzyć
    > wiem co "mówię"- piszę mam z tym do czynienia na codzień (nie jestem

    No tu troche przegioles musze przyznac...
    Ja np. mialam kiedys bardzo niemila sytuacje w markecie...
    bo ochronizaz nie chcial mnie wposcic do sklepu z plecakiem,
    nie pomogly wyjasnienia ze mam astme i inchalatory w plecaku,
    komorke, pieniadze, dokumenty i gdzie niby mam to wszystki pochowac...
    odwrocilam sie na piecie i poszlam, ale teraz wiekszosc marketow
    wprowadzilo taki pomysl, poprostu zenada...

    Na pytanie dlaczego nie kaza zostawiac damskich torebek odpowiedzial
    ze w damskiej torebce moga byc podpaski i niemozna ich przeszukiwac
    Pomijajac juz absurd tego stwierdzenia...
    czy jak kobieta ma plecak to znaczy ze nie ma w nim rzeczy prywatnych
    i potrzebnych? Wygodniej lazic z plecakiem niz torebka i defakto trudniej
    cos do niego schowac ! chyba ze jest sie akrobata

    a lista marketow do ktorych nie wchodze rosnie... ;/

    anka.

  • 17. Data: 2002-09-26 12:34:31
    Od: "marlid" <m...@w...pl>

  • 18. Data: 2002-09-26 14:05:10
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl>

    "Asia Kubiak" <a...@b...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl> napisał w
    > wiadomości
    inetia.pl...

    > tez
    Wam

> [...]
    > odwiedzajacych Cie znajomych.
    > Supermarkety funkcjonuja na rynku na ktorym pewne zasady obowiazuja.
    > Traktowanie klientow jako potencjalnych zlodziei jest rzecza imho naganna.
    > Szary Kowalski sam przeciwko hipermarketowi nic nie zdziala, a jesli w tej
    > sprawie odezwie sie reprezentant- bylo nie bylo- Narodu jest szansa ze cos
    > sie zmieni. A musi sie zmienic jesli w Polsce ma w koncu byc normalnie.
    > BTW sympatykiem LPRu nie jestem :)

    > tez tak robie, z pelna swiadomoscia, ze sklep przy swoich obrotach ma w
    > glebokim powazaniu te 1500 zl jakie tam miesiecznie zostawiam ;)

    myslenie "sam nic nie zrobie" w moim mniemaniu jest calkowicie bledne. jesli
    przestanie robic zakupy powiedzmy grupa 100 osob to jestem ciekaw czy tak
    hipermarket bedzie mial nas w mniemaniu:):):):)

    na rynku jest tak duza illosc sklepow ,ze spokojnie mozna zrezygnowac z
    hipermarketu i zrobic zakupy w malym sklepiku osiedlowym /gdzie czeso
    bedziemy lepiej obsluzeni i w razie reklamacji mniejsze beda problemy/ lub
    ew udac sie do innego hiper.....

    pozdrawam:
    Lukasz

  • 19. Data: 2002-09-26 14:31:40
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2002 12:43:01 +0200,
    osoba podpisana: edward <u...@w...pl>
    napisała:

> [...]
    > lub nie jakiś artykuł
    > i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta rzecz??
    bredzisz. Albo podaj przykład.
    KJ

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 20. Data: 2002-09-26 15:19:53
    Od: m...@w...pl (Adam Miedzianowski)

> [...]
    torby złośliwie
    > lub nie jakiś artykuł
    > i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta

    A co się stanie jeśli Twojemu klientowi zarąbią coś
    wartościowego ze zdeponowanego plecaka? Sprawa karna??? Wstyd???
    Pewnie nic, wyśmiejesz klienta i już.

    Wprawdzie mnie nic nie rąbnęli ale sprawę ćwiczyłem w Gdańskim
    Praktikerze. Nie dość że mogę ukraść coś ze sklepu to jeszcze
    mogę rąbnąć kluczyk od szafki depozytowej - kaucja 2 złote.
    Zastanowiło mnie to czy za te dwa złote (jeśli nie oddam
    kluczyka) wymienią cały zamek czy tylko dorobią drugi kluczyk.
    Po wartości zastawu sądząc to drugie. Szafka stała pod gankiem
    wyjściowym (no! ostatnio przestawili do środka obok informacji -
    ciekawe dlaczego?). Nie ma lepszej pokusy dla amatora cudzej
    własności.
    Kluczyk oddałem ale gdybym nie miał czego lepszego do roboty to
    poszedłbym w długą razem z kluczykiem i potem sprawdził jak to
    jest z tą wymianą zamków po stracie klucza.

    pozdrawiam
    Adam

    Nie szukaj, tylko znajdź! BEZPŁATNY dostęp do Archiwum Prasowego
    15 dzienników regionalnych < http://archiwum.naszemiasto.pl >