    From: "edward" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: plecak/torba w sklepie
    Date: Thu, 26 Sep 2002 12:43:01 +0200

    > przy
    możesz nie robić tu zakupów z byle pierdoły( my Polacy) robimy problem

    i. W takiej sytuacji zawsze dzialala moja prosba o pisemne
    nic bym ci nie dał na piśmie jesteś na terenie prywatny i masz się
    zastosować do wew.zarządzeń

    i z tak zabezpieczonym bagazem mozna chodzic po sklepie. Moze to i

    jeśli się uprzesz możesz wejść do marketu z plecakiem ale puszczę za Tobą
    ochraniarza i będzie za Tobą chodził( wie, wiem nie mam tyle ochrony

    REASUMUJĄC
    a co się stanie jeśli ktoś złośliwy wrzuci Ci do plecaka lub torby złośliwie
    lub nie jakiś artykuł
    i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta rzecz??
    Sprawa karna wartość pow.250 zł
    lub sąd grodzki ,(wcześniej wstyd policja gapie kajdanki - jak cię będziesz
    czuł
    Przepraszam Państwa ale wydaje mi się że wątpliwości w tej materii to mają
    ci ludzie
    którzy mają coś na sumieniu lub sądują na gtrupach temat jak tu coś
    przekręcić.
    Jeśli się mylę to przepraszam Państwa jeśli nie to jest mi przykro ale
    proszę mi wierzyć
    wiem co "mówię"- piszę mam z tym do czynienia na codzień (nie jestem
    ochraniarzem)

    Pozdrawiam
    edward