  • 1. Data: 2002-09-25 06:30:12
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "DonWito" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:amt78t$ec6$1@news.onet.pl...

    > interesuje mnie kwestia konieczności rozstawania się z plecakiem/torbą
    przy
    > wejściu do sklepu, najczęściej supermarketu.

    Witaj,

    mam wrazenie ze to nasz, polski pomysl ("wejscie na sale tylko z
    koszyczkiem" :) bowiem nigdy, w zadnym supermarkecie na Zachodzie nie
    wymagano ode mnie bym sie rozstala ze swoimi bagazami. Owszem, jest
    odpowiednik naszego "depozytu" ale sluzyc ma to li i jedynie wygodzie
    klientow (zeby nie musieli z ciezkimi bagazami po salach biegac).

    Ja mam na to sposob dosc wredny: prosze ochroniarza zeby mnie zaprowadzil do
    kierownika/dyrekcji, celem wyjasnienia takich pomyslow. Jesli to pomysl
    ochrony, wowczas machaja reka i puszczaja z torba do sklepu. Jesli to pomysl
    szefa sklepu, wowczas prosze go o potwierdzenie _na pismie_ ze w tym a tym
    sklepie wymaga sie pozostawiania toreb, plecakow itp w tzw depozycie. Z
    uzyskanym swistkiem idziemy do najblizszego biura poselskiego Ligi Polskich
    Rodzin [najbardziej uczulone na supermarkety ugrupowanie] i skarzymy sie na
    paskudnych zagranicznych inwestorow, ktorzy Polakow, w Polsce dyskryminuja,
    panie dzieju ;))) Oczywiscie prosimy rzeczonych poslow o interwencje w tej
    sprawie, wlacznie z zagraniczna centrala firmy. Dziala :))

    Jako ze jestem tu od niedawna witam Grupe serdecznie ;)

    Asiek

  • 2. Data: 2002-09-25 09:14:20
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:22432-1033023975@as4-240.swietochlowice.dialup.
    inetia.pl...

    > wlasnie to chcialem napisac.
    > czy jak poprosze gosci ,zeby sciagneli buty wchodzac do mnie do domu to
    tez
    > poprosza ,zebym dal im to na pismie i pobiegna do LPR. ludzie...jesli Wam

    Widzisz, to nie tak. Jestes osoba prywatna, "wolnoc Tomku w swoim domku" jak
    najbardziej jest na miejscu. Jeslli bedziesz gosciom kazal zdejmowac buty
    czy odbieral im przy wejsciu torebki i plecaki (i pozostawial pd opieka
    zony, ojca, etc) to co najwyzej po pewnym czasie drastycznie spadnie liczba
    odwiedzajacych Cie znajomych.
    Supermarkety funkcjonuja na rynku na ktorym pewne zasady obowiazuja.
    Traktowanie klientow jako potencjalnych zlodziei jest rzecza imho naganna.
    Szary Kowalski sam przeciwko hipermarketowi nic nie zdziala, a jesli w tej
    sprawie odezwie sie reprezentant- bylo nie bylo- Narodu jest szansa ze cos
    sie zmieni. A musi sie zmienic jesli w Polsce ma w koncu byc normalnie.
    BTW sympatykiem LPRu nie jestem :)

    > sie nie podoba cos z regulaminu sklepu/hipermarketu to po prostu tam nie
    > kupujcie. wtedy On sami beda Was prosic ,zebyscie wchodzili sobie z czym
    > chcecie.

    tez tak robie, z pelna swiadomoscia, ze sklep przy swoich obrotach ma w
    glebokim powazaniu te 1500 zl jakie tam miesiecznie zostawiam ;)

    pozdrowienia
    Asiek

  • 3. Data: 2002-09-25 12:08:14
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "edward" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > REASUMUJĄC
    > a co się stanie jeśli ktoś złośliwy wrzuci Ci do plecaka lub torby
    złośliwie
    > lub nie jakiś artykuł
    > i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta rzecz??

    plecak to nie kosz na zakupy: trzeba go otworzyc, wrzucic fanta, zapiac.
    Nawet osoba ogarnieta szalem zakupow jest w stanie wyczuc ze ktos cos kolo
    niej kombinuje. Po za tym wydaje mi sie ze latwiej jest towar podprowadzic
    np. w kieszeni/rekawie kurtki ;)
    Reasumujac ;) wyglada mi to na lenistwo ochrony, ktora odbierze klientom na
    dzien dobry plecaki i z czystym sumieniem flirtuje dalej na bramce.
    Tlumaczenie ze "ktos mi to wrzucil" wyglada na tzw. rzniecie glupa. Jesli
    ochrona przyjmuje to za dobra monete to moje niezbyt pochlebne zdanie o
    inteligencji pan i panow w mundurkach zmianie nie ulegnie.

    pozdrowienia
    Asiek

  • 4. Data: 2002-09-25 20:44:38
    Temat: plecak/torba w sklepie
    Od: "DonWito" <d...@n...poczta.onet.pl>

    witam.
    na wstępie- jeśli jest to pytanie NTG to b. proszę o informację o właściwej
    grupie.
    jeśli to jest właściwa to... do dzieła ;-)

    interesuje mnie kwestia konieczności rozstawania się z plecakiem/torbą przy
    wejściu do sklepu, najczęściej supermarketu.
    czy i na jakiej podstawie ochrona może mnie zmusić do pozostawienia tych
    rzeczy w szafce/informacji? czy jest to jakoś uregulowane prawnie, jeśli tak
    to gdzie? czy może to zależy od wewnętrznych regulaminów sklepu i każdy może
    wymagać w tej kwestii czego innego?
    pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    DonWito

  • 5. Data: 2002-09-25 22:05:20
    Temat: Re: [OT] plecak/torba w sklepie
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "DonWito" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > interesuje mnie kwestia konieczno?ci rozstawania się z plecakiem/torb?
    przy
    > wej?ciu do sklepu, najczę?ciej supermarketu.

    Odpowiadam troche OT, ale bywam chyba w połowie poznańskich supermarketów
    (makro, hit, piotr&paweł, jumbo, m1) i zaobserwowałem taką rzecz: jak się
    czaje, rozglądam, a tym bardziej pytam ochrony przy wejściu to zawsze każą
    oddawać do depozytu. Ale jak wchodze pewnym krokiem, nie rozglądam się, to
    nic - łaże po sklepie z torbą na ramieniu, otwieram ją, grzebię w środku w
    poszukiwaniu komórki stojąc przy półkach na widoku ochrony i nic...
    Proponuję wypróbować.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-09-25 23:25:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 25 Sep 2002 22:44:38 +0200, "DonWito"
    <d...@n...poczta.onet.pl> zakodował:

    >czy i na jakiej podstawie ochrona może mnie zmusić do pozostawienia tych

    A ja Cię nie wpuszczę w butach dalej, niż do przedpokoju ;)

    Wolnoć Tomku w swoim domku.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-09-26 07:06:15
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
> [...]
    sie nie podoba cos z regulaminu sklepu/hipermarketu to po prostu tam nie
    kupujcie. wtedy On sami beda Was prosic ,zebyscie wchodzili sobie z czym

    z powazaniem:
    Lukasz Ciszewski

  • 8. Data: 2002-09-26 07:07:33
    Od: "Konrad" <k...@i...com.pl>

> [...]
    tak
    > to gdzie? czy może to zależy od wewnętrznych regulaminów sklepu i każdy

    Witam,

    Najprosciej to wogole sie nie pytac o to czy trzeba zostawiac... wejsc i
    juz. Jak ochronie zalerzy to czlowieka "goni" i kaze wracac do
    przechowalni. W takiej sytuacji zawsze dzialala moja prosba o pisemne
    wziecie na siebie odpowiedzialnosci za laptopa zostawionego w plecaku...
    nigdy nie chcieli nic podpisac i pozwalali wniesc do sklepu.
    W sieci Auchan panuje zwyczaj zafoliowywania plecakow i toreb przed wejsciem
    na sale i z tak zabezpieczonym bagazem mozna chodzic po sklepie. Moze to i
    jest jakies wyjscie...

    Konrad

  • 9. Data: 2002-09-26 07:19:18
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Dnia Thu, 26 Sep 2002 09:06:15 +0200 w artykule
    <2...@a...swietochlowice.dialup.inet
    ia.pl>
    Lukasz Ciszewski <l...@i...pl> napisano co następuje:
> [...]
    > sie nie podoba cos z regulaminu sklepu/hipermarketu to po prostu tam nie
    > kupujcie. wtedy On sami beda Was prosic ,zebyscie wchodzili sobie z czym

    No ja właśnie tak robię i czasami działa :)

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2002-09-26 07:30:41
    Od: "DonWito" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > A ja Cię nie wpuszczę w butach dalej, niż do przedpokoju ;)
    >
    > Wolnoć Tomku w swoim domku.

    Jak rozumiem w taki subtelny i kulturalny sposób udzielasz mi odpowiedzi na
    zadane przeze mnie pytanie, czy kwestia jest regulowana prawnie czy zależy
    od wewnętrznego regulamninu sklepu?
    Domyślam się również, że chciałeś tym samym powiedzieć, że zależy od tegoż
    wewnętrznego regulmninu sklepu?

    Dziękuję w takim razie za odpowiedź, choć nieco zawoalowaną, jednak
    wyczerpującą :P
    pozdrawiam
    DonWito