  • 1. Data: 2002-09-24 22:11:44
    Temat: oszukali moją żonę
    Od: "Lidia" <l...@s...pl>

    Moja żona miała ustną (niestety) umowę z pewną fundacją, kóra polegała na
    tym, że ona napisze dla nich projekt na dofinansowanie z pieniędzy unijnych,
    a oni w zamian ją zatrudnią. Projekt ( a nawet dwa) zostały napisane i
    wysłane do Warszawy, a z zatrudnieniem jakoś ciężko. Najpierw może we
    wrześniu teraz słychać że być może w październiku.

    Pytanie:
    Czy można uzyskać coś jakby odszkodowanie ?

    Na dowód tego że żona pisała ten projekt są notatki, obliczenia budżetu,
    wersje źródłowe, czego oni nie posiadają. Oni mają tylko kopie wysłanych do
    W-wy wniosków.
    Normalna stawka za napisanie czegoś takiego to około 2000 PLN. Powedzmy, że
    3500 byłoby za te co napisała żona. Jakie są szanse uzyskania tego
    odszkodowania ?

    Pozdrawiam
    Marcin