  • 1. Data: 2002-09-25 01:56:00
    Temat: działanie na niekorzyść spółki, odzyskanie długu
    Od: "PiotrJ" <P...@b...pl>

    Prowadziłem spółkę, wspólnik wycofał swoje pieniążki; moich na dalsze
    prowadzenie nie starczyło; spółka upadła i wtedy wyszło, że wspólnik
    powiedzmy wyją ze spółki więcej niż włożył (po rozlizeniu strat i zysków)
    nagrałem rozmowę, w której to zobowiązał się zapłacić mi tą różnicę ale nie
    wie kiedy bo nie wie kiedy bedzie miał. Odmówił również podpisania mi kartki
    na której to podałby termi spłaty. Były wspólnik ogónie nie żyje biednie,
    ale jakoś do spłacania długu nie jest zbyt skory. Nie da się na papierze
    udowodnić że jest akurat mi tyle dłużny, ale świadczy o tym nagrana rozmowa.
    Zastanawiam się więc czy na podstawie prawie godzinnego nagrania, moge podać
    go do sądu o działanie na niekorzyść spółki przez co doprowadził ją do
    upadku, lub conajmniej odzyskać sądownie moje pieniążki, gdyż pomimo moich
    usilnych nalegań nie ma zamiaru mi ich oddać i straszy mnie różnymi ludzmi.
    Byłem profilaktycznie na Policji gdzie odnotowano moje zgłoszenie.
    Zainwestowałem w spółkę całe moje oszczędności - a niepozostało mi nic.

    Najlepsze jest to, że już 2 dni po rozwiązaniu spółki otworzył nowy biznes.

    Napiszcie, czy mam jakieś szanse ?