  • 1. Data: 2002-09-24 22:15:21
    Temat: Lekko w szoku (było: scysja...)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Zapomniałem się pochwalić, że zostałem zaszokowany.

    Pomijam taki drobiazg że pani w "egzekucji" (trafiłem
    do sąsiedniego stanowiska) na hasło że wpłata była
    "koło 20." i moje pytanie "czy ją widać" stwierdziła
    "gdzie tam, to TRWA !!" :) (pan który mnie ostatnio
    przyjmował na moje WYRAŹNE pytanie ile trwa od
    momentu mojej wpłaty do momentu kiedy system zazwyczaj
    "widzi" pieniądze - powiedział że "powinny być" ! :().

    Teraz właściwa część: wyciagam "zaproszenie", w rękawie
    trzymam resztę blankietów :), wyciagam z teczki wydruki
    z mBanku - do tego dwa różne (znaczitsja, draźniłem lwa :)):

    - aktualna wpłata na A4
    - poprzednie wpłaty zmniejszone do A5 i wydrukowane "4 na kartce".

    Wyobraźcie sobie....
    ....nic się nie stało !!
    Pani wzięła wydruk, wpalcowała do systemu i na moje pytanie
    czy jeszcze mam się po coś pojawić powiedziała "nie trzeba..." !

    Coż.... założywszy że dla równowagi jakiś monter z obcęgami
    się nie pojawi ("bo ktoś zapomniał") - to pozostaje wyrazić
    podziw dla GZE RE Zabrze !
    (aczkolwiek polecenia zapłaty AFAIK dalej nie mają ;))

    Pozdrowienia, Gotfryd