  • 1. Data: 2002-09-25 06:51:28
    Temat: gdzie szukac DOBREGO prawnika?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    poszukuje dobrego prawnika ktory specjalizuje sie w sprawach uslug
    internetowych, sieci komputerowych, itp.
    Chodzi mi o to aby umial wyszukac wszystkie "slabe punkty" w umowie miedzy
    dostawca internetu a klientem.
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Darek
    d...@p...onet.pl
    GG: 5456784

  • 2. Data: 2002-09-25 06:53:26
    Temat: Re: gdzie szukac DOBREGO prawnika?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Zapomnialem dodac, ze najlepiej z okolic Lodzi.